علی عسکری بازیگر نمایش «قدم زدن با اسب» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ایفای نقش در این نمایش بیان کرد: پس از سال‌ها گویندگی در رادیو و مجری‌گری در تلویزیون، لازم دیدم تا جدی تر به کار تئاتر بپردازم. هرچند که در این مدت از آن دور نبوده‌ام ولی باز دوباره دوره‌های بازیگری را گذراندم تا به سمت بازیگری بازگردم.


وی در راستای نمایش اظهار داشت: به ظاهر نمایش تاریخی است و به سال 1353 قبل از انقلاب بر می‌گردد.

عسکری افزود: مرور اینکه عشق جایگاه ویژه ای دارد و هر کسی نمی تواند به سمت آن برود و از طرفی فراموش نکردن اینکه ما انسان ها احتیاج داریم انسان باشیم و با انسانیت در مسیر زندگی پبش برویم، از جذابیت های بسیار بالای نمایش «قدم زدن با اسب» است.

عسکری مجری رادیو با بیان اینکه از این پس کار بازیگری را دنبال خواهد کرد، اظهار داشت: پس از گذشت سال ها فعالیت در رادیو و تلویزیون، از این پس کار تئاتر و بازیگری را ادامه خواهم داد. البته این بستگی به استقبال مخاطبان خواهد داشت که چگونه باشد.

وی درباره احساس خود به رادیو و دوری از آن بیان کرد: رادیو عشق من بود و دلتنگش می شوم. یکی از ویژگی‌های خوب رادیو برای من، ناشناخته بودن چهره ام است. با این اتفاق مخاطبان راحت تر می توانند در بازی قبولم کنند.

گفتنی است؛ نمایش «قدم زدن با اسب» از 27 الی 20 مهر به کارگردانی مسعود شامحمدی در سالن ارغنون ساعت 21:15 روی صحنه می رود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.