حمیدرضا ترقی فعال سیاسی و عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با نامه نیوز، با اشاره به وضعیت اصولگرایان و فعالیت انتخاباتی آنان گفت: طبیعتا وحدت به زمان نیاز دارد و ما نیز باید تا اواخر دی ماه صبر کنیم تا به یک نتیجه دست پیدا کنیم. زمان همه چیز را تعیین می‌کند.

وحدت، رمز پیروزی اصولگرایان در انتخابات

ترقی با بیان اینکه اگر به وحدت نرسیم، شکست قطعی است، تصریح کرد: لازمه پیروزی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری رسیدن به وحدت است. اصولگرایان باید بتوانند تعامل درون جریانی داشته باشند.

این فعال سیاسی با اشاره به جلسه مشترک جامعه مدرسین و حزب موتلفه گفت: جزئیات جلسه در همان چارچوبی است که در اخبار منتشر شده است.

وی ادامه داد: در خصوص پایداری‌ها نیز همینگونه است، جریانات اصولگرایی همه باید به وحدت مورد نظر برسند و زیر یک چتر قرار بگیرند ،اگر برخی نیز بخواهند راه خودشان را جدا کنند طبیعی است که به بدنه اصولگرایی ضربه وارد می‌کنند. همه باید بر روی وحدت و یک گزینه به عنوان نامزد نهایی تمرکز کنند.

حمایت از روحانی منتفی است

نماینده اسبق مجلس با اشاره به سخنان برخی از اصولگرایان مبنی بر حمایت از روحانی گفت: من این احتمال را بسیار کم و بعید می‌دانم زیرا این موضوع مغایر با تفکر و راه اصولگرایی است.

حمیدرضا ترقی در خصوص حمایت این جریان از احمدی نژاد گفت: زمانی که اصولگرایان از وی ضربه خورده اند دلیلی ندارد که بخواهند این راه را دوباره تکرار کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.