به گزارش ایسنا، در هفته ششم لیگ برتر انگلیس آرسنال دومین باخت پیاپی را به چلسی و آنتونیو کونته تحمیل کرد. دو تیم در حالی در این دیدار برابر هم به میدان رفتند که تیم قرمزپوش یعنی آرسنال در ۷ دیدار اخیر خود برابر چلسی نتوانسته بود به برد دست یابد.

آرسنال خیلی زود در دقیقه ۱۱ توانست دروازه چلسی را باز کند. اشتباه مرگبار گری کیهیل برای دومین بازی پیاپی حسابی کار دست چلسی داد تا بار دیگر ضعف این بازیکن در خط دفاع چلسی نمایان شود. الکسیس در میانه میدان توپ را از گری کیهیل گرفت و پس از ورود به محوطه جریمه با ضربه چیپ زیبا دروازه کورتوآ را فرو ریخت به این ترتیب ۴۷ گل این بازیکن شیلیایی برای آرسنال ثبت شد.

سه دقیقه بعد بار دیگر دروازه چلسی فرو ریخت. پاس ایوبی به گوشه محوطه جریمه را هکتور بلرین روی زمین تک‎ضرب به مقابل دروازه چلسی فرستاد و تئو ولکات دروازه را باز کرد. در ادامه در حالی که چلسی رو به جلو حرکت کرده بود تا یکی از گل‌های خورده را جبران کند باز هم این آرسنال بود که به گل رسید.

در دقیقه ۴۱ ضدحمله دو نفره آرسنال به وسیله مسوت اوزیل و الکسیس سانچس موقعیت خطرناکی را شروع کرد. اوزیل توپ را به الکسیس سپرد و خودش سانتر سانچز را با ضربه چکشی به گل سوم آرسنال تبدیل کرد تا بعد از سال ۲۰۱۲ چلسی نیمه نخست را با ۳ گل اختلاف به رختکن برود.

در نیمه دوم تلاش بازیکنان دو تیم برای زدن گل بی‌نتیجه بود تا این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر صفر آرسنال به پایان برسد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.