عبدالرضا داوری از نزدیکان محموداحمدی‌نژاد در گفت‌وگو با نامه‌نیوز با تکذیب سخنان منتسب به احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه حسن روحانی تا اسفند ماه بیشتر رئیس‌جمهور نخواهد بود، گفت: این سخنان را کاملا تکذیب می‌کنم و معتقدم آقای احمدی نژاد هیچ‌گاه چنین سخنانی را بر زبان نخواهد آورد.

وی ادامه داد: احمدی نژاد اصلا در مورد انتخابات صحبتی نمی‌کند و شخصیتشان هم به گونه‌ای نیست که بخواهد در این موارد و حتی در مورد عملکرد روحانی حرفی بزند، این اخبار کذب و شایعه سازی است.

داوری در واکنش به این سوال که سرنوشت پرونده آقای بقایی به کجا رسید با اعلام این خبر که احمدی‌نژاد طی حکمی عادل حیدری را به عنوان معاون حقوقی خود منتصب کرده است، گفت: در مورد پرونده‌ بقایی و اینگونه مسائل می‌توان با ایشان صحبت کرد، چون اطلاعات بهتر و کاملتری را در اختیار دارند.

این فعال رسانه ای با تاکید بر اینکه احزاب و جریان‌ها همواره به دنبال سهم خواهی هستند، تصریح کرد: اصولگرایان نیز اینگونه هستند و ممکن است در زمینه‌های مختلف مانند پست‌های مهم، وزرا و غیره از دولت روحانی سهم خواهی کنند و حمایتی مشروط داشته باشند.

مشاور وزیر کشور در دولت دهم که اخباری مبنی بر رایزنی وی برای خرید یک رسانه در آستانه انتخابات منتشر شده بود، تصریح کرد: این اظهارات نیز شایه است و بنده هرگونه صحبت با روزنامه و نشریه‌ها برای انتخابات را کاملا تکذیب می‌کنم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.