به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مصطفی کیایی کارگردان فیلم‌هایی چون «ضدگلوله» و «عصر یخبندان» و محسن کیایی بازیگران این فیلم‌ها، مهمانان رامبد جوان در برنامه «خندوانه» بودند.

محسن کیایی در ابتدای برنامه با اشاره اختلاف سنی خود با برادرش گفت: «من پنج سال کوچکترم و یادم می‌آید بارها از مدرسه فرار کردم و سر تمرین‌های تئاتر مصطفی می‌رفتم. آنقدر سر تمرین رفتم تا اینکه به من هم یک نقش دادند.»

مصطفی کیایی هم با اشاره به اینکه ابتدا به بازیگری علاقه‌مند بود و سپس دنبال کارگردانی رفت،‌ گفت: «اول عشق بازیگری بودم، ‌اما بعد در ادامه رفتم سراغ کارگردانی. یک نکته در مورد کارگردانی برایم بسیار جذاب است. اینکه چیزی از یک ایده شروع می‌شود و در نهایت تبدیل به فیلم سینمایی می‌شود و روی پرده سینما به نظرم اتفاق بسیار عجیبی است. آن لحظه عجیبی که فیلم را با مردم می‌بینم برایم بسیار خاص است.»

محسن کیایی در ادامه به خاطرات دوران کودکی‌شان اشاره کرد و گفت: «من و مصطفی درگیری‌های زیادی داشتیم و به شدت کتک‌کاری می‌کردیم. من هیکلم بزرگ بود، اما رحمم بیشتر بود، اما مصطفی رحمش کم‌بود.»

مصطفی کیایی در مورد همکاری با برادر خود گفت: «هم گفت: «من زمان نوشتن فیلمنامه اصلا به بازیگران فکر نمی‌کنم به خصوص به محسن چون این باعث می‌شود نقش‌ها تکرای شوند. اما زمانی که احساس می‌کنم نقشی مناسب محسن است، آن نقش را به او می‌سپارم.»

محسن کیایی در ادامه صحبت‌های برادرش گفت: «مصطفی موقع انتخاب بازیگر هم به من فکر نمی‌کند،‌ مادرم زنگ می‌زند و من را پپیشنهاد می‌کند.»

برنامه با اجرای ترانه از سوی محسن کیایی و اجرای یک قطعه نمایشی با حضور رامبد جوان و محسن کیایی به عنوان بازیگر و مصطفی کیایی در مقام کارگردان ادامه پیدا کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.