سید حسین مهاجران در گفتگو با مهر از کاهش قیمت هندوانه، هلو، انار و نارنگی طی یک هفته اخیر و افزایش قیمت هویج در بازار خبر داد و اظهارداشت: قیمت هندوانه که هفته گذشته کیلویی ۸۰۰ تومان به فروش می‌رفت در حال حاضر به ۶۰۰ تومان رسیده ضمن اینکه قیمت هلو زعفرانی نیز از ۸۰۰۰ تومان به ۶۰۰۰ تومان و انواع هلو از ۴۰۰۰ تومان به ۲۵۰۰ تومان کاهش یافته است.

به گفته وی قیمت هرکیلوگرم انار از ۴ هزار تومان به حدود ۲ تا ۳ هزار تومان رسیده و نارنگی هم که در هفته گذشته ۴ هزار تومان به مشتریان عرضه می‌شده درحال حاضر بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی همچنین از افزایش ۱۰۰۰ تومانی قیمت هویج در بازار خبر داد و گفت: نرخ این صیفی به ۲۵۰۰ تومان افزایش یافته است.

مهاجران قیمت گوجه فرنگی را هم بین ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: قیمت گوجه فرنگی گلخانه ۲۲۰۰ تومان، سیب زمینی ۱۲۰۰ تومان، پیاز بین ۶۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان، سبزی جور(پلو، کوکو، آش و قورمه) ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و سبزی خوردن ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی افزود: همچنین قیمت هرکیلوگرم موز بین ۵۰۰۰ تا ۵۲۰۰ تومان، گیلاس ۱۲ هزارتومان، آلبالو داخلی ۷۰۰۰ تومان و آلبالو بذر خارجی ۶ هزار تومان است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.