به گزارش ایرنا یکی از این انفجارها در شهرک صدر در شرق بغداد رخ داد که علت آن کار گذاشتن بمب در یک خودرو ون مسافرکش بوده است و دومی در منطقه تقاطع الدرویش در جنوب بغداد بوده که توسط یک عامل انتحاری انجام شده است.

سرهنگ سعد معن سخنگوی فرماندهی عملیات بغداد، سه شنبه شب در اظهاراتی رسانه ای گفت که در دو حمله تروریستی در شرق و جنوب بغداد تعدادی از شهروندان کشته و زخمی شده اند، اما در اطلاعیه وی جزییات بیشتری ارائه نشد.
السومریه نیوز اما از آمار تلفات منطقه الدرویش ، گزارش کرد که یک کشته و 2 زخمی حاصل عملیات انتحاری بوده است.
در عین حال برخی دیگر از رسانه ها خبر داده اند که در حادثه انفجار بمب در خودرو مسافرکش ون در شهرک صدر ۳ تن زخمی شده اند و حاصل حمله انتحاری به تقاطع الدرویش دستکم ۳ کشته و ۱۱ زخمی بوده است.
نهادهای امدادی و امنیتی به سرعت وارد مناطق آسیب دیده شده و قربانیان را به بیمارستان ها و مراکز پزشکی قانونی انتقال دادند.
در گزارشی از حادثه حمله انتحاری در الدرویش در جنوب بغداد، گفته شده که مسئولان امنیتی و اطلاعاتی ، پیش از وقوع حمله از آن اطلاع یافته بودند، اما عامل انتحاری قبل از رسیدن به پست ایست و بازرسی خود را منفجر کرد که طی آن یکی از ماموران اطلاعاتی عراق نیز کشته شد.
جزییات بیشتری از حوادث تروریستی سه شنبه شب بغداد منتشر نشده است.
پیش ازاین منابع امنیتی خبر داده بودند که نیروهای مهندسی نظامی، موفق شدند یک دستگاه کامیون بمب گذاری شده را در منطقه عرب جبور در جنوب بغداد خنثی کنند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.