به گزارش تسنیم ، شهین‌دخت مولاوردی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه هدف اصلی در اقتصاد مقاومتی مشابه سیاست خارجی بُرد بُرد اقتصادی است، اظهار داشت: دست‌یابی به اقتصاد رقابتی، غیر رانتی، شفاف کردن فضای کسب و کار، واگذاری امور اقتصادی به بخش خصوصی و همچنین دست‌یابی به رشد ۸ درصدی از اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی افزود: گسترش روابط با کشورهای خارجی در حوزه اقتصاد به این معنا نیست که فرش قرمز برای واردات کالا پهن شود بلکه زمینه واردات دانش جهانی فراهم می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه نظام اسلامی در همه جا نیازمند عدالت است، بیان کرد: با توجه به توسعه نامتوازن در مناطق و بخش‌های مختلف که به دولت یازدهم ارث رسیده است، دولت در توجه به تحقق عدالت اجتماعی اهتمام بیشتری دارد.

مولاوردی با اشاره به سفرهای استانی هیئت دولت خاطرنشان کرد: در این سفرها از وعده‌های غیرعملی و غیرکارشناسی پرهیز و اولویت به پروژه‌های ناتمام کا متأسفانه تعداد آن‌ها هزاران است، داده شد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم یک مدیریت نتیجه‌محور را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: ۷ اولویت اصلی از جمله مسائل اقتصادی و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، علم و فناوری، سیاست، فضای مجازی، برنامه ششم توسعه و فرهنگ را بنابر فرمایش مقام معظم رهبری از اولویت‌های اصلی خود قرار داده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: در طول دولت یازدهم حتی اگر کاری انجام نشده باشد صرفاً بحث سیاست خارجی و برجام و طرح تحول سلامت از کارهای مهم دولت است.

مولاوردی خاطرنشان کرد: زمانی دولت می‌تواند به این ۷ اولویت دست یابد که فضای مملوء از همبستگی و آکنده از نشاط و امید در جامعه فراهم و گرنه با ایجاد فضایی پر از تنش، خشونت، منازعه و درگیری نباید انتظار تحقق این اولویت‌ها را داشته باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.