به گزارش تسنیم، تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای اولین دیدار مقابل تیم ملی قطر در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (سه‌شنبه) در زمین چمن پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

*بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان امروز با اتوبوس جدیدی که دیروز از آن رونمایی شده بود به محل تمرین آمدند و این موضوع باعث شده بود که خبرنگاران و مخصوصاً عکاسان خبری از ساعات‌ها قبل منتظر حضور اعضای تیم ملی با این اتوبوس باشند.

*با وجود اینکه گفته شده بود قرار است تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۸ آغاز شود، بازیکنان حدود ۱۵ دقیقه با تأخیر وارد زمین تمرین شدند.

*تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار مقابل قطر امروز کامل شد، چراکه بازیکنان لژیونر شاغل در لیگ‌های روسیه و هلند که ستاره‌های جوان تیم ملی محسوب می‌شوند، امروز به تمرینات اضافه شدند. سردار آزمون، رضا قوچان‌نژاد، سعید عزت‌اللهی، میلاد محمدی و علیرضا جهانبخش امروز نخستین جلسه تمرین خود را با تیم ملی برگزار کردند.

*جواد نکونام، دستیار جدید کارلوس‌ کی‌‌روش در حاشیه تمرین با افشین پیروانی مدیر تیم امید صحبت می‌کرد.

*در حاشیه تمرین امروز کی‌روش بازیکنان تیم را جمع کرد و برای دقایقی با آنها صحبت کرد تا نحوه تمرینات را به آنها شرح بدهد.

*محمدرضا ساکت، مدیر تیم‌های ملی فوتبال کشورمان امروز هم در تمرین تیم ملی حاضر شد.

*بازیکنان قبل از آغاز تمرین در گروه‌های مختلف تقسیم شده بودند و به کار با توپ پرداختند.

*ملی‌پوشان با دویدن دور زمین تمرینات خود را آغاز کردند و سپس زیر نظر مستقیم کی‌روش به کار با توپ و حرکات کششی و نرمشی همراه با توپ پرداختند که در این بین سرمربی پرتغالی تیم ملی مدام موارد تاکتیکی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

*بازیکنان لژیونری که امروز در تمرینات حضور پیدا کردند، در ادامه تمرینات از بازیکنان اصلی جدا شدند و به تمرینات اختصاصی پرداختند.

*در ادامه تمرینات بازیکنان روبه‌روی هم قرار گرفتند و به تمرین سرزنی با توپ روی آوردند.

* در بخش دیگری از تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان بازیکنان پاس‌های کوتاه، جابجایی و به استارت‌های کوتاه روی آوردند.

*در نهایت که مهلت حضور کوتاه اصحاب رسانه در تمرین تیم ملی به پایان رسید، بازیکنان قرار بود ضربات ایستگاهی را دو روز مانده به دیدار مقابل قطر تمرین کنند.

*کی‌روش که نظارت مستقیم به تمرینات داشت، نکات تاکتیکی را به آنها گوشزد می‌کرد یکی از این موارد دریبل‌های کوتاه و ریز روی بازیکنان تیم ملی بود.

*ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا که قرار است در دیدار ایران و قطر در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشد، در اواسط تمرین در محل پژوهشگاه صنعت نفت حاضر شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.