به گزارش ایلنا، صبح امروز در حالی نظرسنجی در خصوص نتیجه دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در حساب کاربری «توئیتر» کنفدراسیون فوتبال آسیا راه‌اندازی شد، که پس از گذشت یک ساعت از آغاز این نظرسنجی از بین ۱۷۹ شرکت‌کننده، گزینه پیروزی قطر ۴۶ درصد، برد ایران ۳۹ درصد و تساوی ۱۵ درصد رأی آورده‌ بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» به آدرس «theafcdotcom@» نظرسنجی در خصوص نتیجه دیدار تیم ملی ایران مقابل قطر در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه‌اندازی کرد که بر اساس آن از کاربران پرسیده شده «نتیجه دیدار ایران و قطر چه خواهد شد؟».

در حالی که هفت ساعت از این نظرسنجی می‌گذرد، کاربران ایرانی حاضر در فضای مجازی با رجوع به حساب کاربری رسمی AFC در «توئیتر» پشت تیم‌ملی را خالی نکردند و نتیجه این نظرسنجی را به سود مردان کارلوس کی‌روش تغییر دادند.

در حالی که تا پایان این نظرسنجی ۱۶ ساعت وقت باقی مانده، ۱۳۴۹ کاربر در آن شرکت کرده‌اند که گزینه «برد ایران» ۷۰ درصد آرا، گزینه «برد قطر» ۲۳ درصد آرا و گزینه «تساوی» ۷ درصد آرا را به خود اختصاص داده‌‎اند.

تیم ملی کشورمان از ساعت ۲۱ پنجشنبه شب این هفته در اولین بازی خود در چارچوب مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در ورزشگاه آزادی تهران میزبان قطر است.

رای کاربران توئیتر به برد تیم‌ملی ایران

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.