به گزارش عصرخبر، با وجود تاکیدات مکرر وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و بخشنامه های صادره مبنی بر اینکه هیچ کس حق عضویت در بیش از یک هئیت مدیره را ندارد، اما «جواد پالیزدار» طبق آخرین اسناد منتشره از سوی روزنامه رسمی همچنان در زیر مجموعه های وزارت کار دو جایگاه مدیریت را اشغال کرده است.

«جواد پالیزدار» به نمایندگی صندوق بازنشستگی کشوری به عنوان عضو و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی وابسته به آن صندوق و همچنین به عنوان نماینده شرکت آتیه صبا عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر می باشد. که اسناد ثبت شده آن در روزنامه رسمی کشور به شرح زیر است.


در حالی که پالیزدار در مصاحبه ای انتصاب چندگانه خود در شرکت های دولتی را کتمان کرده است و اعلام کرده که عضویت در این هیئت مدیره ها به صورت غیر موظف است، که البته وزیر کار اعلام نکرده که محدودیت برای عضویت در هیئت مدیره ها فقط مختص «اعضای موظف » می باشد.

از سوی دیگر آیا حضور در این همه هیئت مدیره تخصص و وقت لازم نمی خواهد و آیا نمی شود از افراد دیگر برای این سمت ها استفاده کرد؟

بنابر این گزارش طبق اسناد رسمی کشور، وی یک سمت مدیریتی دیگر هم در زیر مجموعه های اقتصادی وزارت آموزش و پرورش دارد. طبق آخرین آگهی تغییرات در روزنامه رسمی شماره 20731 «جواد پالیزدار» به نمایندگی از شرکت بانک سرمایه عضو هیات مدیره شرکت توسعه ساختمان سرمایه می‌باشد.

این عضویت در مجموعه های دولتی تنها دل مشغولی های دوست خانواده یک مقام دولتی (بنابر شنیده ها) نیست و عضویت در هیات مدیره های متعدد از دیگر مسئولیت های ایشان است.

عضویت در هیات مدیره 8 شرکت مختلف اقتصادی و عضویت در هیات مدیره های دو بانک و دو صندوق از جمله نکاتی است که در این اسناد به چشم می خورد.

ابوالمشاغل کیست؟ +سند

ابوالمشاغل کیست؟ +سند

ابوالمشاغل کیست؟ +سند

ابوالمشاغل کیست؟ +سند

ابوالمشاغل کیست؟ +سند

ابوالمشاغل کیست؟ +سند

ابوالمشاغل کیست؟ +سند

ابوالمشاغل کیست؟ +سند

ابوالمشاغل کیست؟ +سند

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.