به گزارش مهر، در پایان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی از سوی هیات رئیسه قرائت شد.

بر این اساس احمد سالک مردم نماینده اصفهان به همراه ۲۲ نماینده دیگر در تذکر کتبی مشترک به رئیس جمهور، خواستار برخورد انقلابی با افرادی که حقوق های نجومی دریافت کرده اند و مدت‌هاست قوانین را دور زده اند، شدند و بر لزوم معرفی این افراد به قوه قضاییه تاکید کردند.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم نیز در تذکر مشابه به رئیس جمهور خواستار ارسال پرونده حقوق‌های نجومی به قوه قضاییه شدند.

نصرالله پژمان فر رئیس کمیسیون فرهگی و نماینده مردم مشهد در مجلس در تذکر کتبی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توضیح درباره علت عدم تشکیل شورای نظارت بر مطبوعات و همچنین توضیح علت اقدامات عجیب و مشکوک روزنامه ایران در حمایت از تروریست‌های حلب و حمله ناجوانمردانه به مدافعین حرم توسط این روزنامه دولتی شد.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه نیز در تذکر کتبی به وزیر علوم به بحث سیاسی شدن فضای دانشگاه رازی کرمانشاه و بی‌توجهی به تذکرات دلسوزان استان هشدار داد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان نیز در تذکر کتبی به وزیر علو بر لزوم رسدیگی به سوءمدیریت دانشگاه پیام نور کشور و آسیب های وارده به این دانشگاه تاکید کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.