به گزارش ایسنا، روابط عمومی نمایش یرما اعلام کرد که کنسرت تئاتر «یرما» تا روز ١٨ شهریور و برای آخرین بار تمدید شده است.

یرما به نویسندگی فدریکو گارسیا لورکا و کارگردانی مشترک اشکان صادقی و الهام شکیب، با بازی نگار عابدی، فرهاد جم، اشکان صادقی، آتیه جاوید، پرنده علایی و الهام شکیب در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از: مدیر تولید: حسن جودکی/ آهنگساز: عماد اجلال/ خوانندگان: هانا کامکار و احمد قائد/ نوازندگان: عماد اجلال، احمد قائد، کیان کردستانی/ طراح حرکت: بهزاد جاودان‌فرد/ طراح پوستر و بروشور: رضا قاضیانی/ طراح لباس: وحید ارین و فرح تاجیک/ عکاس: رضا قاضیانی/ مدیر تبلیغات و روابط عمومی: مریم شریعتی/ تبلیغات مجازی: گروه هنری پژواک.

این اثر نمایشی تا ١٨ شهریورماه، ساعت ١٧:٣٠ در تالار حافظ روی صحنه می‌رود.

علاقه مندان برای خرید بلیت می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کرده و یا با شماره رزرو ٠٩٣٥٥٦٢٩٨٢٢ تماس حاصل فرمایند.

موافقت با عرضه ۱۰فیلم برای شبکه نمایش خانگی

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، در جلسه ۳۱مرداد شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد،با عرضه فیلم‌های" پایان خدمت" به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و کارگردانی حمید زرگر نژاد ، "گاهی"به تهیه کنندگی امیر پورکیان و به کارگردانی محمد رضا رحمانی ،"خنده های آتوسا" به تهیه کنندگی امیر پور کیان و به کارگردانی علیرضا فرید،"خاکستر و برف"به تهیه کنندگی فرهاد گلی و به کارگردانی روح الله سهرابی ، "عالیجناب "به تهیه کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی و به کارگردانی سام قریبیان،"آسپرین قسمت ۱۳"به تهیه کنندگی و کارگردانی فرهاد نجفی،"با من خوش میگذره قسمت ۱"به تهیه کنندگی و کارگردانی مرتضی آتش زمزم ،"پرواز ۹۵۶"به تهیه کنندگی شهرام ابراهیمی و کارگردانی مصطفی علمی فرد،"اطراف آرامش"به تهیه کنندگی و کارگردانی امیر شفیعیان و "آقای نخست وزیر"به تهیه کنندگی امین حسنی و به کارگردانی محمد رضا امامقلی موافقت شد.

همچنین در این جلسه با عرضه۵ عنوان فیلم خارجی و یک عنوان فیلم موافقت به عمل آمد.

انضباط به پاتوق فیلم کوتاه رسید

فیلم انضباط ساخته کریستوف ام صابر از کشور سوئیس در نهمین نشست پاتوق فیلم کوتاه سینمای آینده به روی پرده می‌رود.

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، این فیلم کوتاه پیشتر جایزه بزرگ بخش بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران را به خود اختصاص داده است.

فیلم انضباط با رویکردی داستانی تلاش می کند تا تفاوت رفتارهای اجتماعی، انسانی و اخلاقی در فرهنگ های مختلف را در قالب یک داستان دراماتیک مطرح کند. داستان به یک فروشگاه محدود می شود و شخصیت ها در این فضای سمبولیک که محل ارتباط و تعامل انسان هاست به عنوان نماینده فرهنگ خود معرفی می شوند.

داستان با تنبیه دختربچهای توسط پدرش که یک مهاجر عرب در کشور سویس است آغاز و با دخالت یک خانم اروپایی ادامه می یابد.

فیلم انضباط به تهیه‌کنندگی النا تاتی روز دوشنبه هشتم شهریور ماه سال جاری در قالب نهمین نشست پاتوق فیلم کوتاه در پردیس سینمایی چهارسوی تهران به نمایش در می آید.

دنیس جوتزلر تصویربردار، جولین کارتیو و پاسکال ژاکه طراحان صدا و جاناتن وینل تدوین گر برخی از عوامل تولید این فیلم هستند.

"روایت صحنه" در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

سلسله نشست‌های نقد و بررسی آثار نمایشی حوزه تئاترمقاومت توسط انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس با عنوان"روایت صحنه" برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس،این سلسله نشست‌های تخصصی که با هدف بسط،گسترش و توسعه کیفی آثارارائه شده با مضامین بالا، و بارویکرد نقد عالمانه و کارشناسانه ساختار و محتوا و نیزتولید محتوا در زمینه این گونه از آثار طراحی و تدارک دیده شده،با حضور کارگردان و عوامل نمایش و نیز منقدین،کارشناسان و اصحاب رسانه درتماشاخانه سرو برگزار خواهد شد.

اولین برنامه از سلسله نشست های "روایت صحنه" ویژه نمایش "جهشه" به کارگردانی علی برجی که هم اکنون در تماشاخانه سرو درحال اجراست روزشنبه۱۳ شهریور ماه ساعت۱۹و بلافاصله پس از اجرای نمایش برگزار خواهد شد.

فیلم مستند «عروسک‌ها نمی‌دانند» به جشنواره «مذهب امروز» ایتالیا راه یافت

فیلم مستند «عروسک‌ها نمی‌دانند» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی «نوا رضوانی»، به بخش مسابقه جشنواره «مذهب امروز» ایتالیا راه یافت.

به گزارش روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، نوزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «مذهب امروز» طی روزهای ۱۶ تا ۲۶ مهر ۹۵ در کشور ایتالیا برگزار می‌شود و فیلم مستند «عروسک‌ها نمی‌دانند» ساخته «نوا رضوانی» در کنار ۵۳ اثر مستند دیگر از ۲۶ کشور دنیا، در بخش مسابقه بین‌الملل این جشنواره روی پرده خواهد رفت.

جشنواره «مذهب امروز» جشنواره بین‌المللی اختصاص یافته به سینما و ادیان، با هدف دستیابی به فرهنگ صلح و گفتمان میان مذاهب، فرهنگ‌ها، ملت‌ها و انسان‌ها است.

رسالت این جشنواره، ترویج فرهنگ کاوش در تفاوت‌ها، چه در مناسک و چه در باورهای دینی، با بهره‌مندی از سبک‌ها و زبان سینمایی است تا در خلال دانش و مقایسه متقابل، به غنایی مشترک برسیم.

گفتنی است در خلال برگزاری این جشنواره، ورک‌شاپ زیستن Living Workshop نیز با حضور فیلمسازانی از ادیان و ملیت‌های مختلف برگزار می‌شود.

نصیر ملکی جو با«کولا» را به قشقایی می‌آید

نمایش کولا به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی جو از ۱۰ شهریور ماه ساعت: ۱۹و ۲۰ در تالار قشقایی روی صحنه می‌رود.

نصیر ملکی‌جو از اجرای نمایش «کولا» خبر داد و گفت: نمایش «اکولا» از ۱۰ تا ۲۶ شهریور ماه در قالب پروژه مطالعات قشقایی در این تالار نمایشی به صحنه می رود البته قرار است به جز اجرای این نمایش برنامه های دیگری مثل برگزاری کارگاه نمایشی، چاپ کتاب و ... داشته باشیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.