به گزارش ایسنا، مهدی تاج پس از کلاس امنیت ورزشگاه‌ها در این رابطه اظهار کرد: کارگاه بسیار خوبی برگزار شد. برگزاری چنین کارگاه‌هایی باید باز هم برگزار شود. امروز با حضور مسئول امنیت یوفا و همین طور مسئول امنیت AFC این کلاس برگزار شد و مواردی مطرح شد که باید در ورزشگاه‌های ما به آن‌ها دقت کنیم و اتفاقات پیش رو را پیشگیری کنیم. البته به غیر از این کلاس موارد دیگری هم قرار است میان فدراسیون فوتبال و AFC و همینطور یوفا در زمینه همکاری‌های کمیته جوانان و مسائل دیگر مطرح شود.

تاج درباره حضور جهانگیری در تمرین تیم ملی هم گفت: اینکه امروز خبرنگاران می‌توانند به تمرین تیم ملی بروند یا خیر را نمی‌دانم اما امروز آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور که پیش از این او را دعوت کرده بودیم به تمرین می‌آیند. ما پیش از این جهانگیری را دعوت کرده بودیم که به ما گفتند در مرحله پایانی مقدماتی به تمرین می‌آیند. حالا هم که چند روزی تا نخستین بازی ما در مرحله نهایی زمان باقی مانده است، مطمئنا حضور آقای جهانگیری در تمرین‌های فوتبال باعث آشنایی ایشان با مباحث و مشکلات فوتبال خواهد شد و برای فوتبال خیر و برکت به همراه خواهد داشت.

رییس فدراسیون فوتبال درباره کمپینی که جهت حمایت از تیم ملی فوتبال ایران به وجود آمده اظهار کرد: صداوسیما کمپینی با نام من هوادار تیم ملی هستم را راه‌اندازی کرده و از روزهای قبل هم سایت‌ها کمپینی را آغاز کرده‌اند. من امروز هم روزنامه‌ها را مطالعه کردم و آن‌ها هم کمک زیادی را به تیم ملی کرده‌اند و هیچ مطلب حاشیه‌ای وجود نداشت. رفتار رسانه‌ها، نگاه ملی را نشان می‌دهد و آن‌ها منافع ملی را در نظر دارند. امیدوارم در روز بازی هم در ورزشگاه صندلی خالی را مشاهده نکنیم. پرسپولیسی‌ها، استقلالی‌ها، سپاهانی‌ها و... از تیم ملی حمایت کردند. چند باشگاه مختلف اعلام آمادگی کردند که می‌توانند به فدراسیون فوتبال کمک کنند و من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

او درباره وضعیت زمین کمپ تیم‌های ملی و همچنین استاندارد نبودن زمین پژوهشگاه نفت گفت: ما در حال آماده‌سازی زمین کمپ تیم‌های ملی هستیم. مرحله خاک برداری زمین شماره ۲ هم شروع شده و هر وقت این زمین آماده شود آن را در اختیار تیم ملی قرار می‌دهیم.

تاج درباره بستری شدن علی کاظمی، سرپرست سازمان لیگ در بیمارستان یادآور شد: از وضعیت او خبردار شده‌ام و شرایطش خوب است. فقط پزشکان گفتند که فعلا در بیمارستان بستری شود. مشکل خاصی ندارد. او از خادمان ورزش بوده و از قبل از انقلاب تاکنون در صحنه ورزش حضور داشته است.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اختلافات به وجود آمده میان اسپانسر مسابقه‌های لیگ برتر و اسپانسر باشگاه پرسپولیس گفت: این طرح جدید است و کمتر کسی با آن آشنا شده است. مشکلاتی درست شده بود که آن‌ها را حل کردیم و موانع را از پیش رو برداشتیم. به زودی جمع‌بندی‌ها را اعلام خواهیم کرد.

او با اشاره به جلسه امروز فدراسیون فوتبال در مجلس برای حل مشکل حق پخش تلویزیونی مسابقه‌های لیگ برتر افزود: امروز در مجلس بودیم و موارد مختلف را بررسی کردیم و به یک جمع‌بندی دست یافتیم. ابتدا در کمیسیون تلفیق و سپس در کمیسیون فرهنگی حاضر شدیم و خوشبختانه به یک فرمول دست یافته‌ایم و چون هنوز این طرح نهایی نشده جزئیات آن را اعلام نمی‌کنم. در این باره فردا هم جلسه‌ای را برگزار خواهند کرد و امیررضا خادم معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش هم با آن موافقت کرده است. در حال حاضر فضای مناسبی برای انجام توافقات میان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و صداوسیما به وجود آمده است و پس از تصویب، شاهد طرح خوبی خواهیم بود.

تاج در پایان با اشاره به جوان‌گرایی به وجود آمده در تیم ملی گفت: تیم ملی سه سال و ۶ ماه جوان‌تر شده واین یک برکت است. ما از این بازیکنان می‌توانیم تا سالیان سال استفاده کنیم و باید این روند را باز هم ادامه دهیم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.