به گزارش خبرآنلاین، گلایه ها به نحوه پذیرایی از مسافران خطوط هوایی، هر چند به نظر می رسد در مقایسه با مشکلات صنعت هوانوردی کشور چندان پررنگ نیست، ولی این گلایه ها بعضا دلیلی برای پاسخگویی شرکتهای هواپیمایی می شود. دیروز یکی از مسافران شرکت کیش ایر گلایه خود از نحوه پذیرایی یک شرکت هواپیمایی را در پایگاه صنعت هوانوردی منتشر کرد. این مسافر با اعتراض به دادن آبمیوه و کیک در پرواز، نسبت به پذیرایی این شرکت معترض بود.

توضیحات کیش ایر: ساعت پرواز تغییر کرد
لیلى اسدى، مدیر روابط عمومى کیش ایر در خصوص پذیرایی در پرواز اهواز- تهران و گلایه مسافران این پرواز توضیحاتی را به شرح زیر ارائه کرد:
بر اساس اعلان مدیریت روابط عمومی کیش ایر در پاسخ به انتقاد مسافر گرامی مسیر اهواز تهران مورخ ٩٥/٦/٦ ضمن تشکر از مسافر محترم بدینوسیله مراتب ذیل را بمنظور تنویر موضوع به اطلاع کلیه مخاطبین بالاخص مسافر محترم پرواز میرساند:
١-پرواز اهواز-تهران کیش ایر به شماره ٧٠٣٠ بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده می بایست ساعت ٢١٢٠ در مورخ ٩٥/٦/٦ ازفرودگاه اهواز صورت می پذیرفت که بنا به دلایلی ساعت پرواز به زمان ٠٣٠دقیقه روز بعد تغییر پیدا نموده و تغییر متحمله به کلیه مسافرین در مورخ ٩٥/٦/١ ( پنج روز قیل از روز پرواز) از طریق سیستم پیامک اطلاع رسانی گردید.
٢-پرواز مذکور به علت تاخیر انعکاسی از پرواز قبل ساعت یک بامداد انجام گردیده است.(اظهارات مسافر مبین موضوع می باشد)
٣-بر اساس جدول زمانبندی ارائه کیترینگ در کیش ایر که بنا بر بررسی به عمل آمده در اکثر ایرلاینها در حال اجرا می باشد در صورت انجام پرواز بعد از ساعت ١٢ شب کیترینگ ارائه شده به پروازها به صورت میان وعده بوده است و قاعدتا کلیه مسافرین عزیز قبل از ساعت مذکور شام خود را میل نموده اند.
٤- میان وعده ارائه شده محتوی یک بسته بادام زمینی پنیری/ یک عدد کیک رل/ یک عدد شکلات/یک عدد نوشیدنی آب میوه بوده است که مسافر محترم فقط اشاره به دو قلم از بسته کیترینگ (کیک و آبمیوه) نموده اند.
انشاالله که توضیحات بیان شده موجبات رضایت خاطر مسافر محترم کیش ایر را فراهم نموده باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.