به گزلرش ایرنا هلاکت ۸۰۰ داعشی در عملیات آزادسازی جزیره خالدیه، در خواست عراق از سعودی ها برای تغییر سفیر خود در بغداد، اعدام ۶ عراقی در موصل، آمادگی ۱۰ هزار نیروی داوطلب برای آزادسازی موصل، در خواست ابراهیم الجعفری برای کمک جهان برای مبارزه با داعش و در خواست نماینده عراقی برای محاکمه وزیر دارایی از خبرهای امروز عراق است.

- مقام های شهرستان خالدیه عراق امروز اعلام کردند که در عملیات آزادسازی جزیره خالدیه واقع در شمال شرق رمادی مرکز استان الانبار ، دستکم ۸۰۰ نفر از عناصر داعش به هلاکت رسیدند.
- وزارت خارجه عراق در نامه ای رسمی از عربستان خواست که نسبت به تغییر 'ثامر السبهان' سفیر سعودی در بغداد اقدام کند.
- گروه تروریستی - تکفیری داعش در جنایتی جدید٬ ۶ غیرنظامی موصلی را در درون لاستیک خودرو سوزاند.
- جاسم البیاتی نماینده پارلمان عراق از حضور و آمادگی 10 هزار نیروی داوطلب ترکمان، مسیحی و شبک در درون الحشد الشعبی به منظور آزاد سازی شهر موصل در شمال این کشور خبر داد.
- ابراهیم الجعفری وزیر خارجه عراق با تاکید بر ضرورت همکاری همه کشورها در مبارزه با تروریسم ، از دولت آمریکا خواست تا دو کشور همکاری بیشتری در عرصه های مختلف به منظور احیای توافقنامه های امضا شده داشته باشند.
- «امین بکر» نماینده فراکسیون جنبش تغییر، به رهبری نوشیروان مصطفی امین، در پارلمان عراق با اعلام عدم رضایت نمایندگان پارلمان عراق از پاسخ های هوشیار زیباری وزیر دارایی عراق، وی را متهم به ارسال غیرقانونی پول برخلاف ردیف های بودجه به اقلیم کردستان عراق کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.