غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیات رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس،‌ در تشریح نشست امروز فراکسیون متبوعش، اظهار داشت: نشست امروز فراکسیون با حضور اعضا تشکیل شد.

وی افزود: فراکسیون مستقل از دو فراکسیون امید و ولایت با مشی اعتدالی تشکیل شده است.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در جلسه امروز اساسنامه فراکسیون در ۱۸ ماده به تصویب رسید. همچنین در ادامه عضویت در سایر فراکسیون‌های سیاسی مجلس ممنوع اما حضور در نشست فراکسیون‌ها بلامانع اعلام شد.

جعفرزاده ایمن آبادی بر همین اساس اضافه کرد: پیش از این ماده‌ای وجود داشت که مبنی بر اینکه عضو فراکسیون مستقلین نباید در سایر فراکسیون‌ها عضویت داشته و حتی نباید در نشست فراکسیون‌های سیاسی مجلس حضور داشته باشد اما در جلسه امروز و در اساسنامه این موضوع را اصلاح کرده و حضور در نشست‌ها را بدون مشارکت در تصمیم گیری‌ها بدون اشکال دانستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: در ادامه جلسه نیز ارکان فراکسیون مستقلین از جمله شورای مرکزی، هیات رئیسه موقت، هیات رئیسه دائم و کمیته‌ها مشخص شد همچنین اهداف مربوطه به تصویب رسید.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلین مجلس دهم اهتمام جدی برای تحقق رهنمودها و وصایای امام راحل و توصیه‌های رهبر انقلاب، تحقق سند چشم انداز ۱۴۰۴ توسعه ملی و پیشرفت پایدار و همه جانبه کشور انقلاب اسلامی، تحقق استقلال مجلس در عین همکاری با قوای دیگر، اجرای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، ایفای جایگاه نظارتی و پیگیری ویژه مشکلات جوانان اشتغال مولد از را جمله اهداف تعیین شده برای فراکسیون متبوعش عنوان کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی درباره نامه اصلی فراکسیون عنوان کرد: همچنان اسم فراکسیون مشخص نشده است و پیش‌بینی می‌کنیم هفته جاری این موضوع تعیین و نهایی شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.