به گزارش فارس، حجت‌الاسلام قدرت‌الله علیخانی در همایش ارمغان اعتدال که عصر در سالن کنفرانس دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، ضمن عرض خیر مقدم به حضار جلسه در بیان ویژگی‌های حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور اظهار کرد: حجت‌الاسلام انصاری عضو مجمع روحانیون مبارز و افراد نزدیک به بیت امام(ره) بوده و هست.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام مجید انصاری همچنین عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شخصیتی بزرگ است.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حجت‌الاسلام انصاری یکی از مدافعان قاطع دولت روحانی است، اذعان کرد: چهار نفر در کابینه دولت تدبیر و امید هستند که نمک می‌خورند و نمکدان را نمی‌شکنند که یکی از آنها حجت‌الاسلام انصاری است و سه نفر دیگر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، علوی وزیر اطلاعات و حجت‌الاسلام یونسی هستند.

علیخانی ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر افزود: ما نمی‌توانیم راه رجایی و باهنر را طی کنیم و اگر چنین بگوییم هم خلاف است.

وی تصریح کرد: افتخار این را داشتم که در زندان در کنار اسوه بزرگ شهید رجایی بودم و شهید باهنر نیز شخصیت علمی و فرهنگی برجسته‌ای بود که امام(ره) و مردم این دو را قبول داشتند.

مشاور پارلمانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد: برای منافقین نباید دل سوزاند و استحقاق آن‌ها همان برخوردی بود که دستگاه قضایی وقت کشور با آن‌ها داشت.

علیخانی با بیان اینکه رئیس جمهور بودجه کل کشور را در سه استان هزینه می‌کند، خاطرنشان کرد: ایشان قبل از انتخابات نیز به استان قزوین نیامدند و پیشنهاد می‌کنم تا خزانه دولت خالی نشده و کار به اتمام نرسیده است به قزوین بیاید و سهم این استان را پرداخت کند.

وی گفت: استان قزوین، استان محرومی است که با مشکل راه، آب آشامیدنی و غیره دست و پنجه نرم می‌کند و مردم آن در امور عمرانی مشکل دارند که توجه بیشتر دولت تدبیر و امید را به مسائل عمرانی، راه‌ها و آب را می‌طلبد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.