به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، همسر سابق استفان کی‌ بانون، رئیس جدید کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ مدعی شده است که همسرش اظهارات ضد یهود عنوان کرده است. مری لوئیس پیکار گفته است که همسرش نمی‌خواسته فرزندانشان را به مدرسه دخترانه تیراندازی در لس‌آنجلس بفرستد و علت آن هم حضور محصلان یهودی بوده است.

او همچنین گفته است که همسر سابقش او را مورد آزار و اذیت احساسی و فیزیکی قرار می‌داده است. مری لوئیس پیکار در اسناد دادگاه متعلق به سال ۲۰۰۷ نوشته بود که همسرش نمی‌خواسته فرزندانش با یهودیان به مدرسه برود و کودکان یهودی را "بچه ننه" توصیف کرده بود. این اتهامات مربوط به اسناد طلاق ژوئن سال ۲۰۰۷ است.

طبق اسناد طلاق مذکور، مدیر اجرایی جدید کمپین دونالد ترامپ سابقا رفتار خشونت‌آمیز علیه خانواده‌اش داشته است. پیکار و همسرش در روز سال نوی میلادی در ۱۹۹۶ با یکدیگر درگیر شدند و ظاهرا استفان بانون گلوی همسرش را فشرده است و او را شفاها مورد آزار قرار داده است.

برنان در ۱۷ اوت و پس از تغییر و تحولات ترامپ در میان اعضایش در کمپین ریاست جمهوری به عنوان مدیر اجرایی تعیین شد تا شاید بتواند کمپین متزلزل ترامپ را سامان دهد. او رئیس شبکه خبری بریت‌بارت است و جانشین پاول منافورت شده است. مدیر اجرایی کمپین‌های ریاست جمهوری نقش مهمی در هماهنگی و برقراری نظم و آرامش در جریان انتخابات ریاست جمهوری دارند و چنین تحولاتی می‌تواند ضربه سنگینی به ترامپ آن هم در آستانه انتخابات هشتم نوامبر وارد کند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.