کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۲ معتقد است حسن روحانی هیچ نگرانی ای برای انتخابات سال آینده ندارد و حتما در راس دولت دوازدهم قرار خواهد داشت.

وی در این گفت و گو که روز جمعه منتشر شد، اظهار داشت: این روزها شنیده می شود، گروهی در تلاش هستند تا روحانی رییس جمهوری یک دوره ای باشد و به زعم خود او نمی تواند رای های خود در سه سال پیش را تکرار کند.
این فعال سیاسی در ادامه بیان کرد: این ذهنیت در حالی است که عقل سلیم انسان را به این نتیجه معلوم می رساند که هیچ فردی، چه اصولگرا و چه اصلاح طلب یارای رقابت با رییس دولت یازدهم را نخواهد داشت.
غرضی افزود:به هر حال باید اذعان داشت کارنامه دولتِ جاری با وجود نقاط ضعف متعدد، به راحتی قابل دفاع است و به همین دلیل روحانی خودش هم می داند که برای انتخاب مجدد کمترین دردسری را تجربه نخواهد کرد.
این فعال سیاسی در ادامه اظهاراتش تاکید کرد که تیر مخالفان روحانی قطعا به سنگ خواهد خورد و دولت یازدهم در دوازدهمین دوره قوه مجریه تکرار خواهد شد.
غرضی در پایان همه را به خویشتنداری دعوت کرد ، گفت: اگر قرار باشد در این ماه های آتی فکر و ذکر همه حضور در انتخابات باشد، قطع به یقین کارهای کشور روی زمین خواهد ماند که این می تواند خسارت شدیدی را به منافع ملی بزند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.