غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با نامه نیوز در خصوص حواشی اخیر پیرامون ماده۳۰ قانون برنامه ششم توسعه و با بیان اینکه این ماده هیچ مشکلی ندارد، گفت: تمام امور نظامی در کشور پس از تایید فرماندهی کل قوا، باید بر اساس هماهنگی با وزارت خارجه صورت بگیرد و این ماده کاملا صحیح و طبیعی است.

وی با بیان اینکه همه امور باید طبق یک سیاست واحد انجام شود، گفت: نمی‌دانم چگونه برخی افراد این ماده را عامل نفوذی اعلام کرده‌اند، اینکه دستگاهی برود هر فعالیتی را بدون هماهنگی انجام دهد نفوذی نیست. اما هماهنگی با وزارت خارجه را نفوذ می‌دانند. این نظرات فردی است و نباید به همه نمایندگان تعمیم داد.

کشور را نمی‌توان جزیره‌ای اداره کرد

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: نمی‌شود که کشور را به صورت جزیره جزیره اداره کرد، باید همه از یک قانون تبعیت کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 96، تصریح کرد: قطعا حسن روحانی بازهم رئیس‌جمهور خواهد شد. مردم با همه ناراحتی‌ها و مشکلاتی که دارند اما همواره یک انتخاب صحیح انجام داده‌اند که نشانه آن را می‌توان در انتخابات مجلس سال 94 مشاهده کرد.

ناراحتی ها از روحانی اقتصادی است

نماینده اصولگرای مجلس دهم با بیان اینکه دولت باید یک دولت رفاه تشکیل دهد، خاطرنشان کرد: اشتغال ، اقتصاد و معیشت باید مهمترین اولویت دولت تدبیر و امید باشد، زیرا ناراحتی مردم از روحانی فقط اقتصادی است.

این فعال سیاسی ادامه داد: در مجلس با همه سختی‌ها و کمبودهایی که وجود داشت اما حدود 80 هزار میلیارد دلار برای بودجه تصویب شد و امیدواریم دولت بتواند کسری‌ها را با این میزان حل و فصل کند و بتواند با استقبال بیشتری از سوی مردم مواجه شود.

وی در اشاره‌ای به گزینه‌های اصلاح‌طلبان و اصولگرایان برای انتخابات گفت: این دو جریان هیچ‌کدام چهره رای آوری برای انتخابات ندارند و روحانی قطعا رئیس دولت دوازدهم خواهد بود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.