به گزارش تسنیم، شب گذشته شهیندخت مولاوردی معاون معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده میهمان برنامه متن و حاشیه بود. وی پس از برنامه در اینستاگرام خود مطلبی نوشت که سوژه برخی کاربران شبکه های اجتماعی شد.

مولاوردی نوشت: "به مناسبت هفته دولت دیشب مهمان برنامه متن حاشیه شبکه سه سیما بودم. قبل از برنامه از چالشی بودن آن مطلع بودم، هرچند قبل از اجرا اطمینان داده شد که به مناسبت هفته دولت ریتم برنامه را آرام کرده اند! اما به رغم عنوان، در کل برنامه در ورطه حاشیه ها گرفتار شد و اجازه ورود به متن را پیدا نکرد یا به عبارتی اجازه داده نشد این اتفاق بیافتد! و به عنوان خود وفادار بماند و در این میان می ماند مجری برنامه که فقط "مجری» بود! فقط همین"

اما پس از حاشیه های ایجاد شده پس از این یادداشت مولاوردی، مهدی ترابیان تهیه کننده متن حاشیه در اینستاگرام خود نوشت: "دیشب سرکار خانم شهیندخت مولاوردی در هفته دولت میهمان برنامه متن ، حاشیه بود. در همان گزارش شروع برنامه گفتیم بر خلاف برنامه هایی که به گزارش کار مسئول می پردازد، می شود نگاه دیگری هم داشت و مسئول در هفته مربوط به خودش، پاسخگوتر از همیشه باشد تا هم ابهامات را بیشتر جواب دهد و هم در لابلای پاسخگویی به ابهامات از عملکردش برای مردم هم بگوید . اتفاقی که پیش از آن هم در برنامه متن ، حاشیه افتاده بود و خانم مولاوردی هم قبل از برنامه مشکلی برای این موضوع نداشت. برنامه هم با همین رویکرد به روی آنتن رفت و خانم مولاوردی هم بعد از برنامه ، از روند آن با وجود طرح سوالات صریح ،در دو نوبت اعلام رضایت نمود. اما برخی از دوستانی که ظاهرا به ایشان علاقمند بودند با هجوم به شبکه های مجازی ،بعد از نثار برخی توهین ها، ما را بازجو دانستند و رسانه مان را میلی . هیچ صحبتی در مقابل این عزیزان ندارم که انتقاد کردن از برنامه را ، حقشان می دانم ، به جز یک چیز. و آن اینکه عاجزانه از حضرتشان درخواست دارم برنامه های قبلی متن، حاشیه با حضور مسئولین دیگر از جمله برنامه سردار نقدی رییس بسیج مستضعفین در هفته بسیج و برنامه آقای زاکانی رییس وقت کمیسیون برجام مجلس در روزهای بررسی برجام در مجلس را ببینند ، آن وقت نظر دهند که برنامه متن ، حاشیه با سرکار خانم مولاوردی میلی برخورد کرده یا خیر ؟ همین..."

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.