به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرضا رحمانى فضلى عصر امروز در جلسه شوراى ادارى شهرستان هاى غرب گلستان با اشاره به ناامنى ها و حوادت تروریستى منطقه گفت: با همه تهدیداتى که وجود دارد هرگاه ندایى از مسلمانى بلند شود ایران قطعا کمک خواهد کرد.


وى افزود: در راه کمک به مسلمان منطقه هر نوع کمک مستشارى و معنوى که لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.


وزیر کشور ادامه داد: ایران هم اکنون براى کشور هاى مسلمان و احرار منطقه محبوبیت و حقانیتى بى بدیل دارد و جمهورى اسلامى عنصرى تعیین کننده در معادلات سیاسى است اما این به معناى آن نیست که تهدید علیه ما تمام شده و دشمن نداریم.

وزىر کشور گفت: با همه عملیاتهاى ترورىستى و تهدیدهایی که علیه ما انجام می شود اما خوشبختانه درشرایطى هستیم که با انسجام کشور را اداره می کنىم و البته قدردان آن هستیم.


رحمانى فضلى افزود: ایران الگو و مصداق یک کشور سرشار از وحدت در عین کثرت است. اقوام گوناگون و احزاب مختلف با تفکرات مختلف سیاسى در کشور فعالىت و اعمال نظر مى کنند و به رغم همه فعالیت ها آرامشى در کشور وجود دارد که مرهون رهبرى داهیانه رهبر معظم انقلاب مقاومت و انسجام مردمى و ایثار و از خودگذشتگى شهداست.


وزیر کشور ادامه داد: با همه این ها باید هوشمند باشیم چرا که دشمنان از هر فرصتى براى تفرقه افکنى استفاده مى کنند، از جمله انتخابات اخیر را مى خواستند به تنش اجتماعى بزرگ تبدیل کنند.

وى ادامه داد: ۱۲ هزار نفر براى نامزدى ثبت نام کردند و پس از تایید ۶ هزار نفر در کشور انتخابات با مشارکت ۶۲ درصدى مردم با آرامش برگزار شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.