به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته ملی پارالمپیک، برگزارکنندگان بازی های پارالمپیک از فروش ۱۳۳ هزار قطعه بلیت در روز سه شنبه گذشته خبر دادند و طبق اعلام آنها این بیشترین تعداد فروش بلیت در یک روز در کل ادوار پارالمپیک است.
پایگاه اطلاع رسانی کمیته بین المللی پارالمپیک نوشت: فروش بلیت های پارالمپیک پس از پایان بازی های المپیک در روز یکشنبه به یک باره شتاب گرفت. کمیته برگزار کننده بازی ها اعلام کرد: در روز شنبه گذشته 16 هزار قطعه بلیت فروخته شد و تعداد این فروش در روز یکشنبه به 50 هزار قطعه افزایش پیدا کرد. روز دوشنبه نیز 100 هزار بلیت به فروش رفت و در روز سه شنبه گذشته فروش بلیت به 133 هزار قطعه رسید که این یک رکورد است.
«خاویر گونزالس» رئیس اجرایی کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: ما واقعا از این افزایش تقاضا به شوق آمدیم. فروش بلیت بازی های پارالمپیک از زمان پایان مراسم اختتامیه المپیک سرعت گرفته است. فقط در ۴۸ ساعت گذشته فروش بلیت ما تقریبا دو برابر شده است.
وی افزود: این فوق العاده است که مشاهده می شود مردم ریودوژانیرو به مسابقات پارالمپیک بیایند. قهرمانی در رشته های فوتبال و والیبال المپیک سبب شده تا هواداران برزیلی انتظار این را داشته باشند تا بازیکنانشان در بازی های پارالمپیک جزو پنج کشور نخست قرار بگیرد.
بهای بلیت های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو از سه دلار تا ۴۰ دلار است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.