جعفر شجونی در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره برنامه جامعه روحانیت مبارز تهران و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ گفت: جامعه روحانیت مبارز تهران سه کار اضافه کردن ۶ نفر از شخصیت‌ها به جمع خود، تماس نزدیک با جامعه مدرسین و تصمیم گیری درباره انتخابات ریاست جمهوری آینده را در پیش دارد.

وی با بیان اینکه جامعتین در جریان اصولگرایی محور هستند، درباره فایده این نقش آفرینی در اردوگاه اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: فایده اش این است که از این طریق می توان امیدوار بود که اصلاح طلبان دروغگو کنار بروند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران در پاسخ به این سئوال که محوریت جامعتین در جریان اصولگرا چقدر از اختلاف میان اصولگراها خواهد کاست و عامل وحدت آفرینی می شود؟ یادآور شد: ما با کسی اختلاف نداریم. اصلاح طلبان در مجلس سوم و مجلس ششم و اتاق فکر لندن باطن سیاه خودشان را آشکار کردند بنابراین وحدت آفرینی یعنی چی؟ یعنی دشمن آمده مال تو را ببرد ما وحدتی با دشمن نداریم. اصولگرایی یعنی توجه به اصل کاری ها. اصل کاری ها در اسلام، پیغمبر، قرآن، علی، زهرا، حسن و حسین بودند اما سال ها بعد ابوحنیفه و دیگران آمدند و گفتند «حاجی انا شریک»، چه فضاحت ها و جنایت هایی کردند.

وی افزود: در واقع می گویم امام، قانون اساسی، شورای نگهبان، جامعه روحانیت و جامعه مدرسین اصل کاری‌های انقلاب هستند، بقیه انشعاب کردند، به مردم دروغ گفتند، در عمل پلیدی کردند و به حزب شیطان پیوستند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره آثار نقش آفرینی محوری جامعتین در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آثارش در انتخاب رئیس جمهورهای اصولگرا و مدیرکل های اصولگرا نمایان می شود.

شجونی درباره تأکید جبهه پیروان خط امام و رهبری بر محور قرار گرفتن جامعتین در ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: آنها حرف حسابی زدند و حتما این مسئله مورد قبول جریان های اصولگرا قرار می گیرد چون کسی با نظام و امام کینه ندارد همه دنبال خط امام هستند. در تانزانیا معلم قرآن سیاه پوست و سنی، اسمش عمر است اما چهار پسر به نام خمینی، خامنه ای، بهشتی و مطهری دارد. راه این است، بقیه بازی است. اصولگراها باید بیایند جلو حق خود را بگیرند تا ناحق پی کارش رود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.