به گزارش تسنیم بهرام پارسایی با بیان اینکه تاکنون هیچ پیشنهادی برای تشکیل شورای عالی فراکسیون های مجلس به این فراکسیون ارائه نشده است، گفت: اگر این پیشنهاد ارائه شود در هیئت رئیسه فراکسیون امید مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در معرفی کاندیدا از سوی فراکسیونهای قوه مقننه برای انتخاب اعضای نمایندگان ایران در بین‌المجالس آسیایی و جهانی مشخص شد در مجلس تنها دو فراکسیون ولایت و امید وجود دارد، ادامه داد: نمایندگانی که فراکسیونی به نام مستقلان در پارلمان تشکیل داده‌اند ابتدا باید سازو کاری برای خود تعیین کنند و سپس به دنبال تشکیل شورای عالی فراکسیونها باشند.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه فراکسیون امید این آمادگی را دارد به شورای عالی فراکسیون های مجلس به‌پیوندد، تصریح کرد: اگر قرار به تشکیل این شورا باشد باید ابتدا هدف از تشکیل و راهبردهاو خط و مشی آن مشخص شود.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با اشاره به جلسات اعضای هیئت رئیسه و شورای مرکزی فراکسیون متبوع خود گفت: یکشنبه‌ها شورای مشورتی و روزهای سه‌شنبه جلسات هیئت رئیسه فراکسیون تشکیل می‌شود.

پارسایی با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها در فراکسیون امید برای دیدار با رئیس جمهور و وزرای دولت یازدهم، تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای این کار هستیم که در آینده‌ای نزدیک این دیدارها انجام می‌شود.

به گزارش تسنیم مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس در گفت‌وگویی اعلام کرده است پیشنهاد تشکیل شورای عالی فراکسیونها را به اعضای هیئت رئیسه فراکسیون امید داده ایم که با مخالفت آنها مواجه شده‌‌ایم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.