به گزارش اقتصاد نیوز حالا خبر می‌رسد که بنزی‌ها ویرایش تازه‌واردی از آن به اسم جی‌تی‌اس را نیز طراحی کرده‌اند، یک تیپ بسیار اسپرت‌شده و خشونت‌آمیز. کوپه‌ای که حتی طراحی بیرونی‌اش نیز چشم‌گیر و خاص است.

بعد از معرفی ای‌.ام.جی جی‌تی به‌عنوان جانشین اس.ال.اس، جنجال بسیاری در محافل خودرویی ایجاد شد. خیلی‌ها بر این باور بودند که سوپراسپرت جدید مرسدس‌بنز نمی‌تواند موفقیت نمونه قبلی را تکرار کند. کمی که از فروش این خودرو گذشت، تازه ذات درخشان این خودرو خود را نشان داد.

تیر خلاص محبوبیت آن رونمایی از مدل اس‌و‌آر بود که به راستی مانند یک ابرخودرو رکوردزنی می‌کرد. ‌حالا خبر می‌رسد که بنزی‌ها ویرایش تازه‌واردی از آن به اسم جی‌تی‌اس را نیز طراحی کرده‌اند، یک تیپ بسیار اسپرت‌شده و خشونت‌آمیز. کوپه‌ای که حتی طراحی بیرونی‌اش نیز چشم‌گیر و خاص است.

تا پیش از این قوی‌ترین ویرایش این خودرو می‌توانست ۵۱۰ اسب‌بخار نیرو از دل آن پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر Vشکل دو توربوی خود بیرون بکشد. حالا جی‌تی‌اس با توان باورنکردنی ۵۸۵ اسب‌بخار خبرساز شده است. شتاب صفر تا صد آن ۶/ ۳ ثانیه و سرعت نهایی‌اش ۳۲۰ کیلومتر در ساعت اعلام شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.