به گزارش جام‌جم، اوایل مرداد امسال زنی با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران با طرح شکایتی به بازپرس محمدمهدی مرشدلو گفت دخترم برای خرید از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. جست‌وجوهای ما برای یافتن وی بی‌نتیجه مانده و گمان می‌کنیم دخترمان فریب مرد عراقی را خورده و از خانه فرار کرده است.


وی ادامه داد: دخترم 10 سال بود که اعتیاد داشت و پس از چندبار بستری شدن در کمپ، اعتیادش را ترک کرد. او از چند ماه قبل برای این‌که دیگر به سمت اعتیاد نرود، به انجمن‌های معتادان ترک کرده می‌رفت. در این انجمن‌ها با مرد عراقی آشنا شد.

وی افزود: در جریان این ملاقات ‌ها آنها به یکدیگر علاقه‌مند شده و تصمیم گرفتند با هم ازدواج کنند. حتی آن مرد به خواستگاری دخترم نیز آمد اما من و خانواده‌ام مخالفت کردیم. مرد خواستگار نیز مثل دخترم سال‌ها اعتیاد داشت و تازه ترک کرده بود، می‌ترسیدیم با ازدواج آنها ناخواسته هردو به سمت اعتیاد بازگردند. ازآن روز دخترم بنای ناسازگاری گذاشت. چون او یک‌بار ازدواج ناموفق داشت، گمان می‌کردیم این ازدواج هم به صلاح او نیست. به احتمال قوی مرد عراقی دخترمان را فریب داده و از خانه فراری داده است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی و تحقیقات پلیس برای یافتن زن و مرد جوان، ماموران چند روز پیش رد آنها را در خانه‌ای به‌دست آوردند و معلوم شد آنها با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. مدارکی هم ارائه کردند که صحت ازدواجشان را نشان می‌داد. زوج جوان برای ادامه تحقیقات به شعبه هفتم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

عروس جوان به بازپرس جنایی گفت: 10 سال اعتیاد داشتم و در این مدت مشکلاتی را برای خانواده‌ام به‌وجود آوردم. از زمانی که اعتیادم را ترک کردم، تصمیم گرفتم زندگی جدیدی را شروع کنم. به همین خاطر به انجمن معتادان ترک کرده رفتم.

وی افزود: با شوهرم در آنجا آشنا شدم. او نیز مثل من اعتیادش را ترک و زندگی جدیدی را آغاز کرده بود. به هم علاقه‌مند شده و تصمیم به ازدواج گرفتیم. اماخانواده ام با این وصلت مخالفت می‌کردند. نمی‌خواستند باور کنند که ما به زندگی جدید بازگشته‌ایم. مادرم می‌گفت اگر به تو علاقه دارد، برای تضمین باید خانه و خودرو مهریه‌ات کند. اما من بدون توجه به خواسته مادرم، می‌خواستم کسی به گذشته سیاهمان کاری نداشته باشد تا بتوانیم زندگی جدیدی را به دور از اعتیاد شروع کنیم و اکنون هم ازدواج کرده‌ایم و از خانواده می‌خواهیم برایمان دعای خیر کنند.

با ثبت اظهارات زن جوان، شوهرش نیز گفته‌های او را تائید کرد و از خانواده همسرش هم خواست تا برایشان دعا کنند تا سالم زندگی کنند.

به این ترتیب، خانواده زن جوان با ازدواج آن دو موافقت کرده و از شکایت خود منصرف شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.