به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بازگشت کاروان ورزشی کشورمان از میدان رقابت های المپیک ریو، که اراده، اعتماد به نفس، غیرتمندی و اخلاق ملت عزیزمان را به خوبی به نمایش گذاشتند، گرامی می داریم.
دلاورانی که با توانایی و سلحشوری مدال آور شدند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند؛ پهلوانانی که سرافرازانه رقابت کردند و علیرغم ناداوری ها قهرمان قلوب مردم شدند؛ بانوانی که نشاط و حضور زنان ایرانی را همراه با اصالت های دینی و فرهنگی به نمایش گذاشتند و بانوی جوانی که با کسب اولین مدال المپیک نماد این حضور شد؛ قهرمانانی که برای اعتلای ایران و ایرانی غیرتمندانه مبارزه کردند و نهایتاً داوران توانمندی که انصاف و عدالت ایرانی را به نمایش گذاشتند؛ موجب افتخار ملی و شایسته قدردانی و تکریم اند.
از سوی ملت ایران به این کاروان افتخارآفرین خوشامد می گویم و از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، فدراسیون های ورزشی، پیشکسوتان، مدیران، رسانه ها، مربیان و دست اندرکارانی که با سال ها برنامه ریزی و تلاش یاریگر این قهرمانان بودند، تشکر می کنم.
اطمینان می دهم که دولت تدبیر و امید به حمایت مؤثر از ورزش در ابعاد مختلف قهرمانی و همگانی ادامه خواهد داد و یقین دارم جوانان سرافراز ایران اسلامی با سرمایه امید و ابتکار همواره افتخارآفرین صحنه های رقابت جهانی خواهند بود.
حسن روحانی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.