به گزارش عصر ایران تتلو، چهره ای بسیار جنجالی در فضای مجازی است. صفحه اینستاگرام او بالغ بر ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده دارد که در ایران کم نظیر است. او چند روز پیش به دادسرا احضار و روز دوم شهریور برای دومین بار بازداشت شد. پیشتر او در ۱۴ آذر ۹۲ توسط پلیس امنیت اخلاقی برای مدت کوتاهی بازداشت شده بود.

او پیش از بازداشت شدن، گفته بود که می خواهد از دنیای موسیقی خداحافظی کند و فوتبالیست شود و جای علی کریمی را در فوتبال پر کند. تلاش های تتلو برای فوتبالیست شدن البته ناکام ماند. او مهر ماه ۹۳ در تمرین تیم پرسپولیس حاضر شد و با بازیکنان این تیم تمرین کرد اما روزنامه ورزشی گل، نیم‌تای صفحه نخست امروز خود را به این ماجرا اختصاص داد و نوشت: «تتلو از تمرین پرسپولیس اخراج شد!» خوردبین هم در این باره گفته بود: محترمانه از او خواستیم باشگاه را ترک کند.

امیرتتلو هم در صفحه فیسبوکش نوشت که به دلیل حواشی دو تیم استقلال و پرسپولیس به این دو تیم نمی‌رود و برای همین به راه‌آهنی می‌رود که عابدزاده اسطوره دوران کودکی‌اش در انجا حضور دارد.
تتلو همچنین در ادامه نوشته بود که «فقط دعا کنید اینهمه زحمت دارم میکشم قبولم کنن و منشور و پنشورى نشم باز».
او برای این که منشوری نشود، خالکوبی هایش را با آستینی اضافه پوشانده بود.


با این حال، راه آهن هم روی خوش به او نشان نداد. مدیر روابط عمومی و رسانه ای باشگاه راه آهن در این باره چنین واکنش نشان داد: با توجه به اینکه از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه ای برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشیه ای بویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را برهم نزند، ضمن ادای احترام به اظهار نظر های مختلف در این زمینه، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه آهن، ممانعت خواهد شد.

بعدها ویدئویی از او منتشر شد که تتلو را در حال تمرین هندبال نشان می داد اما هیچ خبری از هندبالیست شدن وی منتشر نشد و او همچنان در عرصه موسیقی ماند و این اواخر ضمن مقایسه خود با مایکل جکسون نوشت در اینستاگرامش نوشت که مگر او کمتر از جکسون برای موسیقی زحمت می کشد جز این که زبان مایکل جکسون انگلیسی بود که زبانی جهانی است؟!

جنجالی ترین کلیپ تتلو که فرصت یافت در رسانه های مجاز هم منتشر شود، ترانه ای از او بود که همزمان با مذاکرات هیسته ای - که منتهی به توافق ایران و 1+5 شد - روی یک ناو نظامی ایرانی و با موضوع انرژی هسته ای اجرا شد. این ترانه در زمان انتشار رتبهٔ اول جستجوی گوگلی در ایران را به خود اختصاص داد و در رسانه‌های داخل و خارج از کشور بازتاب یافت.

او بعد از احضار و عدم حضور در دادسرا، توهین هایی در فضای مجازی خطاب به یک بازپرس کرد و بازداشت شد.

تتلو اینک در زندان به سر می برد و باید منتظر تصمیم مقامات قضایی درباره او بود.

تتلو کیست؟!

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.