به گزارش آنا، در بیانیه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی آمده است: یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در حافظه ملت آزادی خواه ایران با وجود گذشت سال ها از آن جنایت پلید که منجر به شهادت دولتمردان جمهوری اسلامی ایران شد همچنان ثبت است و مظلومیت آن عزیزان بزرگوار بر پیشانی تاریخ خواهد ماند.

در ادامه این پیام تصریح شده است: درود بر رجایی و باهنر که راه حق را پیمودند و خوش به سعادتشان که در راه آرمان های ملت بزرگ ایران به شهادت رسیدند.

در این پیام خاطرنشان شده است: اگر چه هرسال فرارسیدن هفته دولت فقدان آن عزیزان را یادآوری می کند ولیکن فرصتی مناسب به دست می دهد تا از زحمات طاقت فرسای دولتمردان کشورمان نیز تقدیر کنیم.

اعضای فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در پیام خود ادامه داده‌اند: این فراکسیون با تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری و کابینه کاردان و تعهد وی، بر خود لازم می‌داند تا نسبت به تمامی کارمندان خدمتگزار دولت در سراسر کشور عزیزمان ادای احترام کند.

فراکسیون امید ابراز امیدواری کرد که در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) تمامی خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از توفیقات روزافزون بهره مند شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.