به گزارش تسنیم، عباس هنر بخش رئوف ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: وزیر علوم ششم شهریور ماه و در هفته دولت به استان سمنان سفر می کند و دو طرح عمرانی دانشگاه را افتتاح می کند.

وی با اشاره به طرح‌های آماده افتتاح دانشگاه سمنان گفت: شنبه با حضور وزیر علوم؛ دانشکده دامپزشکی و بخش ۲ ساختمان چند مستاجره دانشگاه سمنان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به میزان اعتبار هزینه شده برای احداث این دانشکده گفت: بیش از ۵۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برای ساخت و احداث این دانشکده هزینه شده است.

هنر بخش رئوف همچنین با اشاره به میزان اعتبار صرف شده برای بخش ۲ ساختمان چند مستاجره دانشگاه گفت: این ساختمان نیز با اعتباری بیش از ۴۹ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به برخی برنامه‌های وزیر علوم در سفر به سمنان گفت: وزیر علوم علاوه بر افتتاح این دو طرح دانشگاه در چند نشست نیز شرکت می کند.

رئیس دانشگاه سمنان از نشست خبری وزیر علوم با اصحاب رسانه استان خبر داد و گفت: فرهادی همچنین در نشست‌هایی با استادان، نخبگان علمی و فعالان سیاسی شرکت می کند.

هنر بخش رئوف گفت: وزیر علوم در سفر به شهرستان شاهرود، دامغان و گرمسار نیز نشست‌هایی را با حضور استادان و� نخبگان علمی برگزار می‌کند.

به گزارش تسنیم دانشکده دامپزشکی دانشگاه سمنان در زمینی به مساحت چهار هزار و ۶۰۰ متر مربع و با زیربنای چهار هزار و ۱۰۰ متر مربع به بهره‌برداری می‌رسد .

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.