به گزارش ایلنا، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری ، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا ادارات و سازمان ها دستاوردهای سه سال اخیر دولت تدبیر و امید را به مردم ارائه کنند.

وی ، افزود: نمایشگاه امسال فرصت خوبی است تا همه دست اندارکاران در بخش های مختلف استان در آن حضور پیدا کنند، و اکنون شاهد حضور بسیاری از سازمان ها و ادارات در این نمایشگاه هستیم که دستاوردهای خود را به مردم ارائه می دهند.

استاندار مازندران با قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری این مراسم، ادامه داد: همه مردم از این فرصت استفاده و از دستاوردهای دولت در مازندران بازدید کنند.

وی با بیان اینکه در استان با همدلی که بین همه دستگاه های اجرایی وجود دارد شاهد رشد و پیشرفت در حوزه های مختلف هستیم، افزود: علیرغم همه مشکلات در حوزه های اقتصادی و درآمدهای دولت شاهد رشد اقتصادی ۴.۰۴ درصدی در مازندران هستیم.

فلاح با اشاره به اینکه شاهد کاهش تورم و تک رقمی شدن آن در استان هستیم، گفت: بیکاری مردان در مازندران حدود ۹.۰۸ است.

وی بیکاری زنان در مازندران را بالا اعلام کرد و افزود: باید فعالیت های گسترده ای برای بانوان مازندرانی انجام شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه در کارهای زیربنایی، جاده، آب رسانی و گازرسانی که برای مردم ضرورت دارد، قدم های خوبی برداشته شده است، گفت: در حوزه فرهنگ آشتی ملی بین مردم و هنرمندان با دولت تدبیر و امید به وجود آمده است که همه ی ما شاهد آن هستیم.

نمایشگاه دستاوردهای دولت تدبیر و امید با ۳۷ غرفه ، از سوم تا هشتم شهریور ماه به مدت ۵ روز در سالن ارشاد مازندران دایر است و علاقمندان می توانند از ۹ صبح تا ۹ شب از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.