به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رامین رضاییان که برای تحقق رویای بازی در تیم اروپایی به ریزه اسپور ترکیه پیوسته بود، امروز در حالی از این تیم جدا شد که برانکو درباره اش گفته است لیست بالای ۱۸سال پرسپولیس پر است و او را نمی خواهیم. بنابراین ممکن است دیگر در ایران تیم باب میلش برای بازی پیدا نکند. او با انتشار متنی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام از دلایل این جدایی نوشت:

«انسان جایزالخطاست. الان ۷ سال است که در لیگ برتر ایران سابقه دارم و آرزو داشتم فوتبال اروپارا تجربه کنم تااینکه امسال پیشنهاد داشتم که با مشورت نادرست بدون درنظرگرفتن مسائل دور برش این پیشنهاد را پذیرفتم و خیلی زود به اشتباهم و این انتخابم پی بردم که باید بابت این تصمیمم تاوان سختی پس بدهم. این تصمیم من باعث شد خیلی از هوادارها پیشکسوتان و عوامل باشگاه ازمن رنجیده بشن که از همه آنها صمیمانه عذرخواهی می کنم و شخص برانکو و به همه آنها حق می دهم که مرا نبخشند. اما من رامین سختکوش و خستگی ناپذیرم هر وقت وارد باشگاه بشوم این قول را می دهم چنان تلاش و کوششی کنم تا این ناراحتی پیش آمده را از ذهن ودلشان پاک کنم و به جایش شادی بیاورم اگرم نشد برایشان مثل همیشه آرزوی موفقیت می کنم.

عواملی که باعث شده فسخ قراردادکنم: اولین روز حضورم فضای ترکیه جنگی شد من تا حالا این همه تانک و ماشین های نظامی در شهر ندیده بودم واقعا ترس برم داشت تا اینکه خواستیم حرکت کنیم دیدم آقا مهدی می خواهد برگردد من شوک دوم را گرفتم. پیش خودم گفتم خدایا من در این شهر غریب بدون مهدی چیکار کنم؟ گفتم اگر من هم باهاش بیام آنها جریمه سنگینی برای ما دوتا در نظر بگیرن، من از همان روز دیگه به فکر آرزو فوتبال اروپا را نداشتم و همه از ذهن من پرید. به فکر افتادم من چگونه برگردم؟ گفتم برم اردو و شاید حال و هوام بهتر بشه.

احساس اینو کردم مهدی جدا شد نگاه همه به من تغییر کرد. شاید این نگاه نبوده برداشت غلط من بود. شرایط سختی را سپری میک ردم تا اینکه بازیهای دوستانه ما شروع شد. بدن سازی سخت اما خوب را سپری می کردم. می دیدم همیشه یک نیمه به من بازی می رسه. حالم خوب نبود بازی با تیم آلمانی چون هم بازی خوبی کردم هم گل زدم، گفتم این دفعه فیکس بازی می کنم. دیدم نه نگاه منفی داره. با مدیر برنامه ام حرف زدم که با سرمربی صحبت کنه اگه منو نمی خواد اشکال نداره. دیدم میگن ماشما دوتا را همزمان میخ واستیم و الان من ازت راضیم و نمی خوام جدا شی ولی من بهت کم کم بازی می دم بازم تصمیم با خودته. منم هم منتظر چنین فرصتی بودم تا اینکه با بدبختی و ٥ ساعت جلسه راضیشون کردم بدونه اینکه پولی بدم جدا بشم. زنگ زدم پدرم دیدم جواب من را مثل همیشه نمی دهد. از وقتی که جدا شدم از پرسپولیس باهام حرف نزد ضمنا من درقراردادم آمده بود ای تی سی را خودم بگیرم تا مهدی بود مشکلی نبود همه چیز نصف و نیمه پیش می رفت. یک چیز دیگه منو اذیت می کرد فکر می کردم اگه برم همه میگن از بدن سازی فرارکرد ماندم گل زدم نفردوم بدنسازی شدم ولی... درخاتمه اولویت اول من دوم من سوم من پرسپولیس اگه نشه مجبورم بر خلاف دلم انتخاب دیگری کنم».

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.