به گزارش ایرنا استقلال خوزستان، صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان در هفته دوم برابر حریفانی به میدان خواهند رفت که سه ضلع اصلی مدعی قهرمانی این فصل را تشکیل می دهند هر چند که آبی پوشان اهوازی خود مدعی قهرمانی به شمار می روند.
استقلال خوزستان روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای استقلال تهران است و جدال این دو تیم مدعی زیبایی های خاص خود را خواهد داشت.
صنعت نفت آبادان نیز در این هفته در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تراکتور سازی تبریزی است که در این فصل یکی از شانس های قهرمانی می باشد.
فولاد خوزستان دیگر تیم خوزستانی دوشنبه در ورزشگاه آزادی تهران باید به مصاف پرسپولیسی برود که لیگ را با یک پیروزی آغاز کرده است.
این سه بازی بدون شک مهمترین بازی های هفته دوم لیگ برتر محسوب می شود جایی که سه تیم خوزستانی برای تقابل با اندیشه مربیان مدعی قهرمانی چاره ای جز کسب امتیاز ندارند.
استقلال خوزستان - استقلال تهران
استقلالی های خوزستان که لیگ برتر را با تساوی ۲ بر ۲ در خانه تراکتور سازی تبریز آغاز کرد نشان داد در این فصل هم می تواند جز مدعیان قهرمانی باشد هر چند که نسبت به دیگر مدعیان در بازار نقل و انتقالات عملکرد ضعیف تری داشت.
مدافع عنوان قهرمانی که قرعه سختی در شروع فصل پیش روی خود دید در هفته دوم باید با دیگر تیم مدعی قهرمانی یعنی استقلال تهران ملاقات کند و این بازی به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی می تواند نکات دیدنی زیادی داشته باشد.
خط دفاعی متحول شده استقلال تهران برابر خط آتشین و مهاجمین تمام کننده استقلال خوزستان شرایط سختی خواهد داشت زیرا زهیوی با دبلی که در هفته اول برابر تراکتور سازی تبریز از خود بر جای گذاشت آماده و سرحال نشان داد و می تواند آشنه پاشیل خط دفاعی استقلالی های تهران باشد.
در آن سوی میدان خط دفاعی استقلال خوزستان که برابر ذوب آهن و تراکتور سازی تبریز پر اشتباه نشان دادن روز سختی برابر کاوه رضایی و جابر انصاری که در اوج آمادگی قرار دارند خواهد داشت و مهاجمین فرصت طلب تهرانی منتظر کوچکترین لغزش آبی های اهواز هستند تا به گل برسند.
در خط میانی کف ترازو بیشتر به سود استقلالی های تهرانی است که امید ابراهیمی، قربانی و بختیار رحمانی را در اختیار دارد و نسبت به خط میانی استقلال خوزستان دارای تجربه بالایی هستند.
هر دو تیم که لیگ برتر را با تساوی برابر حریفان خود آغاز کردند در هفته دوم بدنبال کسب سه امتیاز هستند تا از قافله مدعیان قهرمانی عقب نمانند.
بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص این دیدار به ایرنا گفت:این بازی همانند دیگر بازی ها سه امتیاز دارد اما با این تفاوت که باید برابر یکی از مدعیان قهرمانی تقابل کنیم.
رحیم زهیوی اظهار داشت:استقلال تهران نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی در تمامی خطوط خود داشته و به لحاظ هماهنگی هنوز مشکل دارند و باید از این فرصت بهره ببریم.
وی افزود: در خط دفاعی نباید اشتباهات گذشته را تکرار کنیم زیرا مهاجمین حریف قدر اشتباهات و موقعیت ها را بخوبی می دانند.

صنعت نفت آبادان - تراکتور سازی تبریز
صنعت نفت آبادان تیم تازه راه یافته به لیگ برتر توانست لیگ را با تساوی در خانه صبای قم آغاز کند تا نوید بخش روزهای خوب برای هوادارانش باشد.
طلایی پوشان آبادان در هفته دوم میزبان تراکتور سازی تبریزی است که در هفته اول نتوانست از پس استقلال خوزستان برآید تا لیگ را با قدرت آغاز نکند و نفتی ها برای کسب سه امتیاز این دیدار روی حمایت همه جانبه هوادارانش حساب ویژه ای باز کرده اند.
صنعت نفت آبادان برابر صبای قم در خط دفاعی مشکلاتی را احساس کرد که اگر این مشکلات برابر تراکتور سازی تبریز برطرف نشود نتیجه ای جز شکست برای آنها نخواهد داشت.
تقابل خط دفاعی نفت با خط حمله تراکتور سازی تبریز از نکات دیدنی این دیدار خواهد بود جایی که ادینیو و حاتمی دو مهاجم تمام کننده و باهوش تبریزی ها برای رسیدن به دروزاه نفتی ها باید از خط دفاعی متزلزل آنها عبور کنند.
البته نفت آبادان برابر صبای قم نشان داد برای طراحی حملات خود دچار ضعف است و برابر نوری، کرار و رفیعی سه هافبک تکنیکی و بازیساز تراکتور روز راحتی نخواهند داشت.
بازیکن تیم فوتبال نفت آّادان در خصوص این دیدار گفت: متاسفانه قرعه بسیار سختی نصیب ما شد و در ۶ هفته ابتدایی باید برابر پنج تیم مدعی به میدان برویم.
حسین بغلانی اظهار داشت: البته این قرعه حسن خوبی هم دارد و ما از هفته ششم به بعد بازی های آسانتری پیش رو خواهیم داشت.
وی با اشاره به سطح فنی بالای تراکتور سازی تبریز گفت: تراکتوری ها با جذب بازیکنان بزرگ و داشتن قلعه نوعی روی نیمکت خود تبدیل به یکی از مدعیان قهرمانی شده و ما برابر این تیم کار دشورای پیش رو داریم.
بغلانی افزود: قطعا در آبادان برای هیچ حریفی حتی مدعیان تیم آسانی نخواهیم بود و با اتکا بر حمایت هوادارانمان برای سه امتیاز جدال می کینم.

فولاد خوزستان - پرسپولیس تهران
فولاد خوزستان که در هفته اول برابر ماشین سازی تبریز تن به شکست خانگی داد تیمی لغزنده همانند فصل گذشته نشان داد و به نظر می رسد برابر پرسپولیس تهران کار بسیار سختی داشته باشد.
پرسپولیس ها که برابر سایپا تیمی کاملا هجومی نشان دادند برای پیروزی بر فولاد خوزستان دل به خط میانی و خط حمله خود بسته هر چند که فولادی ها در فاز دفاعی با مشکلات جدی روبرو هستند.
در این بازی فولادی ها می توانند ایوب والی که حکم محرومیتش به حالت تعلیق در آمده را در خط دفاعی به کار گیرند تا این تیم در دفاع خیال راحت تری داشته باشد.
البته فولادی ها در دیدار نخست برابر ماشین سازی در خط حمله هم مقداری ناتوان نشان دادند و قطعا برابر خط دفاعی قلدر پرسپولیس کار سخت تری خواهند داشت.
بازیکن تیم فولاد خوزستان در خصوص این دیدار گفت: برابر پرسپولیس از پیش باخته نیستیم و برای کسب امتیاز برابر آنها به میدان می رویم.
عبدالله کرمی اظهار داشت: پرسپولیس به لحاظ مهره و بازیکن نسبت به ما برتری خاصی دارد اما بازیکنان ما انگیزه زیادی برای پیروزی در آزادی دارند.
وی افزود: پیشبینی نتیجه این دیدار بسیار سخت است اما فولاد تیمی نیست که براحتی به پرسپولیس باج دهد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.