مسئول سازمان بسیج وزارت بهداشت با اشاره به افزایش بیماری‌های روان که ناشی از کمبود آرامش است، گفت: ما نباید شعار دینی بدهیم در حالیکه به آن عمل نکنیم، چرا که باعث ناامیدی مردم شده و به انقلاب و وحدت ملی ضربه می‌زند.

به گزارش تسنیم، دکتر صیاد یوسفی - مسئول سازمان بسیج وزارت بهداشت با اشاره به پنجمین سال برگزاری طرح معرفت حلقه‌های صالحین اظهار داشت: امیدواریم در این طرح معرفت بتوانیم از فرصت‌ پیش آمده نهایت استفاده را بهره برداری کنیم.

یوسفی با اشاره به آداب زیارت عنوان کرد: یکی از شرایط استیجابت دعا این است که در حق دیگران دعا کنیم از طرفی باید از خود بگذریم و به گناهانمان اعتراف کرده و از ته دل خود حاجاتمان را طلب کنیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت بهداشت بیان کرد: دوران دفاع مقدس روحیه و صفای دیگری داشت اما امروز انسان‌ها خودخواه شدند و این درحالی است که ما باید به عنوان بسیجی به دیگران محبت کنیم و به عنوان در جامعه عمل کنیم.

افزایش بیماری‌های روانی ناشی از کمبود آرامش و فقدان محبت

مسئول بسیج وزارت بهداشت افزود: امروزه افزایش بیماری‌های روانی به دلیل افزایش کمبود آرامش و عدم محبت به دیگران است.

یوسفی با بیان اینکه سقوط اخلاقی در دنیا موج می‌زند، متذکر شد: اما این مشکل نباید در جمهوری اسلامی باشد چرا که در این صورت همچون باتلاقی است که بدون توجه به اقشار جامعه همه را در خود فرو برده و باعث بی‌اعتمادی مردم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید شعار دینی بدهیم در حالیکه به آن عمل نکنیم چرا که باعث ناامیدی مردم شده و به انقلاب و وحدت ملی ضربه می‌زند بنابراین در این خصوص وظیفه مهمی بر عهده ما قرار دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.