به گزارش فارس از شهرستان ساری، فصل جدید هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور امشب با انجام هفت بازی همزمان آغاز شد که در نخستین هفته این رقابت‌ها شهروند ساری در حضور تماشاگران پرشور در خانه نتیجه بازی را به شرکت ملی حفاری اهواز واگذار کرد.

این بازی در حضور بیش از ۳ هزار تماشاگر ساروی در سالن ورزشی سیدرسول حسینی برگزار شد که شاگردان علی رعدی در تیم شهروند ساری ۴ بر ۳ مغلوب شاگردان کیارش علاسوند در تیم شرکت ملی حفاری اهواز شدند.

عدم آمادگی بازیکنان شهروند کاملا در این بازی مشهود بود.

این نتیجه در حالی برای تیم شهروند ساری در بازی خانگی صورت گرفت که با حفظ بهترین بازیکنان فصل قبل خود از محمد طاهری برترین بازیکن سال آسیا۲۰۱۰ نیز بهره می‌برد.

شهروند در این بازی خیلی زود در همان دقیقه یک به گل رسید و همه انتظار برد پرگل این تیم را داشتند اما در نهایت این تیم شرکت ملی حفاری اهواز بود که از دریافت گل به خود آمد و بازیکنانش موفق شد در حضور تماشاگران پرشور ساروی ۴ بار متوالی به گل برسند.

برای شرکت ملی حفاری اهواز در این بازی پیمان حفیظی، شهاب طالبی، فرهاد توکلی و بهزاد عظیمی به ترتیب در دقایق ۸، ۱۳، ۱۶ و ۲۵ موفق به گلزنی شدند و در طرف مقابل نیز حمیدرضا ره‌ انجام به تنهایی برای شهروند ساری هت‌تریک کرد و در دقایق یک، ۳۴ و ۳۸ زننده سه گل شهروند بود.

*حاشیه این بازی

محمود نصیرلو و علیرضا رجبی از داوران بین‌المللی فوتسال آسیا قبل از شروع بازی در سالن حضور داشتند.

اعضای شورای اسلامی شهر ساری همچون سال گذشته برای دیدن بازی شهروند ساری در سالن حضور داشتند.

در بین دو نیمه برخی از تماشاگران شهروند ساری در سالن با هم درگیر شدند که با دخالت نیروی انتظامی روبرو شد.

ظاهرا در این بازی از سوی باشگاه شهروند ساری بلیط فروشی شد و در بین دو نیمه بر اساس شماره بلیط، طبق قرعه به پنج نفر حواله یک‌میلیون ریالی از سوی یک شرکت تجاری اهدا شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.