به گزارش فارس، پژمان نیک‌اقبالی عصر امروز در جمع خبرنگاران از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهر یاسوج به منظور احداث مرکز تجاری و رفاهی خبر داد، اظهار کرد: زمین تأمین اجتماعی که در وسعت شهر یاسوج قرار دارد سال‌ها بدون استفاده مانده و به پارکینگ تبدیل شده بود.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد عملیات اجرایی احداث مرکز تجاری، رفاهی و خدماتی یاسوج با سرمایه‌گذاری گروه سرمایه‌گذاری عمران و ساختمان معین‌گستر وابسته به سازمان اقتصادی کوثر آغاز می‌‌شود.

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری این سازمان بزرگترین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: این بزرگترین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان و در حوزه شهری است که همه ادارات استانی برای اجرای این طرح نهایت همکاری را داشته باشند.

این مسؤول با اشاره به اینکه مدیران استان از نگاه جزیره‌ای خودداری کنند، افزود: مدیران از نگاه‌های جزیره‌ای بپرهیزند و به فکر منافع استان باشند.

نیک‌اقبالی تصریح کرد: با احداث مرکز تجاری، تفریحی و رفاهی یاسوج تمام ادارات استان از منفعت چنین مرکزی در استان بهره‌مند می‌شوند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.