به گزارش تسنیم، علی لاریجانی در پیامی روز ملی ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی را تبریک گفت.

متن کامل پیام لاریجانی به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

توانمندسازی و توسعه سرمایه‌های انسانی، بخش مهمی از برنامه‌های افق چشم‌انداز ۱۴۰۴ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و در این راستا نقش سازنده و جایگاه اثربخش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان متولی اصلی آموزشهای مهارتی غیر رسمی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد و بطور قطع اگر کشور به سمت اینگونه آموزشها جهت داده شود، شاهد تغییرات بنیادین و حرکت به سوی توسعه ملی و اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

در این راستا مجموعه بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور؛ اعم از مربیان دلسوز، کارکنان و مسئولان خدوم در دو بخش دولتی و غیر دولتی با توفیق حضور در سازمانی با رسالت خطیر مهارت‌آموزی، این مسئولیت مهم را در مسیر توسعه و بالندگی ایران اسلامی عزیزمان عهده‌دار می‌باشد.

اینجانب با تبریک فرا رسیدن ۶ مرداد، روز ملی" ترویج آموزشهای فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی" و تجلیل از این اقدام ارزشمند، امید است که حاصل تلاشهای روز افزون شما دستیابی به توسعه پایدار و اشتغالزایی جوانان عزیز میهن اسلامی مؤثر و آرامش خاطر آحاد جامعه را فراهم آورد.

مجلس شورای اسلامی به عنوان مهم‌ترین نهاد قانونگذاری کشور آمادگی دارد تا در بخش تقنینی از این اقدامات شایسته سازمان آموزشی فنی و حرفه‌ای کشور حمایت کند.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.