به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سیدحسین هاشمی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان افزود: گزارش اقدامات ویژه دستگاه ها در زمینه اقتصاد مقاومتی باید تا ۱۵ مردادماه ارایه شود.

وی با اشاره به نقش تاثیرگذار مردم در اجرای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: هرزمان نقش اساسی را در اجرای برنامه ها به مردم سپردیم، موفق تر عمل کردیم.

* فرهنگ سازی اولویتی برای کاهش مصرف آب
هاشمی مدیریت آب استان تهران از ابتدای دولت تدبیر و امید را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این بخش طی سه سال گذشته، اقدامات قابل توجهی در استان تهران انجام شده است.
وی با بیان اینکه در گذشته ذخیره آب به دلیل میزان بالای مصرف در استان به ویژه در فصول تابستان نگران کننده بود خاطرنشان کرد: اما با مدیریت صحیح و فرهنگ سازی، در سه سال اخیر به خوبی از این بحران عبور کردیم.
هاشمی فرهنگ سازی را در اولویت اقدامات برای کاهش مصرف آب عنوان و ابراز امیدواری کرد که با اطلاع رسانی صحیح به ویژه از طریق صدا و سیما، تابستان امسال هم بدون بروز مشکل در تامین آب سپری شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از محدودیت های ایجاد شده برای شبکه استانی(تلویزیون) تهران گفت: تهران نیازمند شبکه تلویزیونی قوی در سطح ملی است براین اساس نیازمند یک بازنگری در شبکه تلویزیونی تهران هستیم و انتظارات تاکنون برآورده نشده و این در شان استان نیست.
در این جلسه برخی دستگاه های اجرایی استان از جمله اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، مدیر شبکه تلویزیونی تهران و مدیر پارک علم و فناوری گزارشی از اقدامات دستگاه خود در زمینه اقتصاد مقاومتی ارایه دادند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.