به گزارش خبرآنلاین، بازیگر «روبان قرمز» در آغاز متن خود که در اینستاگرام منتشر کرده است، به دستاوردهای دولت حسن روحانی در زمینه سیاست خارجی و اقتصاد اشاره کرده و آورده: «جناب آقاى رئیس جمهور، پس از سلام، من و همه‌ى آن‌هایى که به شما رأى دادیم، به خاطر نویدِ تدبیر و امیدى بود که وعده دادید. شما در این سه سال کارهاى بزرگى را در عرصه سیاست خارجى و اقتصاد به سرانجام رساندید؛ تاریخ شاهد است. و همچنان، من و همه‌ کسانى که به لیست مورد تأیید شما براى نمایندگى مجلس رأى دادیم؛ به خاطر احتیاج به امید بود.»

او در ادامه به موضوع بی‌آبی، آلودگی هوا و ریزگردها پرداخته و از رییس‌جمهور درخواست کرده است که برنامه جامع و فراگیر آب و هوا را تدوین کرده و با تصویب آن در مجلس همه را موظف به اجرای آن کند.

کیانیان ادامه داده است: «آقاى رییس جمهور، شما بهتر از هر کسى درباره بى‌آبى سرزمین‌مان مى‌دانید؛ از آلودگى هوا و ریزگردها، شما بیشتر از هر کسى خبر دارید و اطمینان دارم که براى درمان این دو معضل بزرگ، از اهل فن کمک گرفته‌اید. خواهشمندم هر چه زودتر برنامه جامع و فراگیر آب و برنامه جامع و فراگیرِ هوا را تدوین کنید و به تصویب مجلس برسانید تا از فرداى تصویب همه موظف به اجراى آن شویم. چون تا به حال با خواهش و تمنا، کارى پیش نرفته است. اطمینان دارم با تدبیر و امید مى‌توانیم بر خشکسالى و بى‌هوایى پیروز شویم .»

بازیگر «کفش‌هایم کو» ضمن اینکه اعلام کرده است که باز هم به حسن روحانی رای می‌دهد تا برنامه‌های خود را هر چه بیشتر به سرانجام برساند، افزوده است: «درپایان اضافه مى‌کنم: با اینکه نسبت به فرهنگ و هنر کم‌مهرى کرده‌اید، اما باز هم به شما رأى خواهم داد، تا بتوانید برنامه‌هاى خود را هر چه بیشتر به سرانجام برسانید.»

درخواست رضاکیانیان از رییس‌جمهور

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.