به گزارش تابناک، در هر سفری که پیش رو دارید، تنها مقصد نیست که اهمیت دارد .بی تردید امنیت و آسایش خانواده و دوستانتان هم در کنار عوامل بسیار دیگری چون تاریخ سفر،نرخ بلیت و هزینه های سفر هم نقش پر رنگی در انتخابتان ایفا می کند.

تصور گشتن میان آژانس های پرشمارمسافرتی و پیدا کردن شرایط باب میلتان هم در این گرمای ملموس خوشایند نیست.تصور کنید تمام اینها به سادگی در اختیارتان باشد !!!!!
یک مشاور قدرتمند و دلسوز ، بهترین ها را در اختیارتان بگذارد.از انتخاب بهترین مقصد ،مسیر متفاوت و جدید ،با پروازها مستقیم بدون ترانزیت ، بهترین نرخ های بلیت چارتر و سیستمی.

شرکت خدمات مسافرت هوایی و گردشگری و جهانگردی ایران مرکز با بیش از بیست سال سابقه درخشان در صنعت گردشگری، عضو سازمانهای بین المللی یاتا- آستا و جاتا با دارا بودن ۵ شعبه در تهران و سایر نقاط کشور و همچنین شعبات متعدد در خارج از کشور نظیر ترکیه، چین، مالزی، آسیای میانه و اروپا ، رمز ماندگاری خود را وفاداری به مشتریان و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت در حوزه گردشگری و مسافرتی میداند.

این شرکت علاوه بر چارتر کردن خطوط هوایی بزرگ به مقاصد روسیه ، بلغارستان ، رومانی ، یونان، صربستان و کرواسی، نماینده فروش و صدور بلیط هواپیما در بهترین مسیرهای پروازی آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقاست و در عین حال نماینده فروش رسمی تمامی ایرلاینهای داخلی نیز می باشد. ایران مرکز علاوه بر خدمات فوق سالهاست نمایندگی فروش و صدور بلیت قطارهای مسافرتی داخلی و بین المللی را در اختیار دارد.

این نوید را برایتان خواهیم داشت که تیمی حرفه ای و مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

مسکو، شهر هفت خواهران استالین
تور 3 شب مسکو + 4 شب سنت پترزبورگ
بیشترین مجموعه هتل های ۴ و ۵ ستاره دولوکس
پرواز قشم ایر
هر هفته ۶ پرواز
شنبه دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنجشنبه جمعه
شروع نرخ از ۳۹۹۰۰۰۰

سنت‌پترزبورگ،پنجره‌ای‌روبه‌اروپا/تصاویر

سنت‌پترزبورگ،پنجره‌ای‌روبه‌اروپا/تصاویر

سنت‌پترزبورگ،پنجره‌ای‌روبه‌اروپا/تصاویر

سنت‌پترزبورگ،پنجره‌ای‌روبه‌اروپا/تصاویر

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.