به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس، امیر طالبیان با اشاره به وقوع حادثه در محور جم - عسلویه برای کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی (پالایشگاه سوم)، اظهار داشت: وزیر نفت به محض اطلاع از وقوع این حادثه برای کارکنان مجتمع گازی پارس، بنده را مامور رسیدگی به این وضع و پیگیری حال مصدومان کرد.

وی با اشاره تاکید وزیر نفت برای پیگیری حال مصدومان این حادثه، اظهارکرد: من به نمایندگی از وزیر نفت مسئولیت عیادت از مصدومان، رسیدگی به نحوه مداوای آنان و اطمینان کیفیت معالجات انجام شده و بررسی دلیل حادثه و تهیه گزارش را بر عهده دارم.

طالبیان با بیان این که اتوبوس حامل کارکنان مجتمع گازی پارس جنوبی (پالایشگاه سوم) به لحاظ فنی مشکلی نداشته و خط تولید آن به سال ٩٤ بر می‌شود، اظهار کرد: براساس گزارش‌های اولیه، خطای دید راننده سبب وقوع این حادثه شده، زیرا جاده ای که این اتفاق رخ داد، یکطرفه است.

فرستاده ویژه وزیر نفت با اشاره به تلاش بی وقفه همکاران بیمارستان جم و بهداری بهداشت نفت مستقر در منطقه ویژه عسلویه برای رسیدگی به حال مصدومان، یادآور شد: هشت نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی مداوا شدند، سه نفر هم در بیمارستان کنگان و جم بستری شدند که امروز (دوشنبه، چهارم مردادماه) یک نفر از آنان مرخص شد.

طالبیان با اشاره به اعزام ٢ نفر از مصدومان به بیمارستان مرکزی شیراز درباره وضع آنها، گفت: متاسفانه آقای محسن سهیلی اسحاق، سطح هوشیاری پایینی دارد و به نوعی هم اکنون در کماست، اما خوشبختانه آقای کیهان مظاهری پور وضع عمومی خوبی دارند و امیدواریم هرچه سریع تر هر ٢ مصدوم این حادثه بهبود یابند.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر حادثه تصادف رانندگی روز یکشنبه برای اتوبوس سرویس ترابری کارکنان نوبت‌کار پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در محور عسلویه - جم ۱۷ نفر از کارکنان دچار مصدومیت شدند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.