به گزارش ایسنا، شهیندخت مولاوردی- معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده- در این نشست ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت در قالب برنامه های پنجم و ششم توسعه، مقابله با آسیبهای اجتماعی و تدوین و اجرای بسته های حمایتی از زنان و خانواده را از اولویت های این معاونت عنوان و آمادگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را برای همکاری و تعامل مستمر با مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

در این نشست پروانه سلحشوری - رییس فراکسیون زنان- نیز با تاکید بر ضرورت تعامل و هم‌افزایی دو قوه در پیگیری و حل مسایل و مشکلات حوزه زنان و خانواده، اولویت این فراکسیون را پرداختن به آسیب‌های اجتماعی بخصوص حمایت از زنان بدسرپرست، سرپرست خانوار و زنان زندانی و خانواده‌های زندانیان با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها عنوان کرد.

وی همچنین با اعلام فعال کردن «کمیته سیاسی و امور بین الملل» فراکسیون زنان، هدف از این تصمیم را پیگیری مطالبات سیاسی زنان در کشور و حضور فعال‌تر و سازنده‌تر آنان در عرصه‌های بین المللی عنوان کرد.

در ادامه سلحشوری اهمیت همکاری و هماهنگی میان مجلس و دولت را در رفع مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی یادآور شد و لوایح دولت در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی و حمایت از زنان از جمله موضوع بیمه زنان و مشاغل خانگی را در راستای اهداف و اولویت‌های فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی دانست.

این نشست با حضور طیبه سیاوشی - نائب رئیس، فاطمه سعیدی و حمیده زرآبادی اعضای فراکسیون زنان همچنین معاونان و مدیران معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در محل این نهاد برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در پایان اعضای جلسه بر تشکیل ماهانه نشست های مشترک توافق کردند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.