به گزارش مهر، غلامرضا شعبانی بهار در آئین بدرقه ورزشکاران استان البرز به المپیک و پارا المپیک ریو ۲۰۱۶ که شامگاه دوشنبه در باشگاه فرهنگی میلاد برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این مراسم به طور قطع افزایش روحیه ورزشکاران المپیکی و پارا المپیکی را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه شناخت خوبی توسط سرپرست مدیرکل ورزش البرز از استان حاصل شده که زمینه ارتقای ورزش البرز را فراهم می کند، افزود: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تمام تلاش خود را به کار گرفته تا حمایت لازم را از ورزشکاران به عمل آورد.

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: وزارت مسکن متعهد شده بعد از کسب مقام اول تا سوم توسط ورزشکاران در المپیک بین ۷۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان پاداش برای اخذ زمین مرغوب در شهرک های تازه تاسیس، ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه هیئت دولت ورزشکارانی که موفق به کسب مقام اول تا سوم در مسابقات المپیک و حتی مسابقات آسیایی شوند، به راحتی استخدام خواهند شد، تصریح کرد: تحقق این مهم سبب ایجاد امنیت روحی و روانی ورزشکاران می شود.

شعبانی بهار با تاکید بر اینکه حمایت مالی خوبی از قهرمانان المپیک و پارا المپیکی به عمل خواهد آمد، گفت: ورزشکارانی که موفق به کسب مقام نخست شوند ۳۰۰ سکه تمام بهار آزادی اعطا می شود.

وی یادآور شد: به نفرات دوم و سوم مسابقات المپیک و پارالمپیک ریو ۲۰۱۶ به ترتیب ۲۰۰ و ۱۲۰ سکه تمام بهار آزادی اعطا می شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.