به گزارش فارس، مهدی تاج که امروز برای حضور در مجمع عمومی فوتبال استان البرز و انتخاب رئیس هیأت فوتبال این استان به کرج آمده بود، پس از پایان جلسه به چند پرسش خبرنگاران حاضر در جلسه پاسخ گفت.

نخستین پرسش مربوط به عدم حضور کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال در کشور بود که تاج پیرامون این موضوع اظهار داشت: با توجه به اینکه لیگ برتر از امشب آغاز می‌شود و کادر فنی تیم ملی باید برای انتخاب بهترین‌ها با دقت مسابقات را زیر نظر داشته باشد، فدراسیون فوتبال از کی‌روش خواسته است تا به ایران باز گردد.

وی تصریح کرد:‌ قرار ما از ابتدا هم همین بود و به‌زودی کی‌روش به ایران باز می‌گردد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: انتظار ما این است که کادر فنی با دقت دیدارهای لیگ برتر و همچنین لیگ‌های دیگر را زیر نظر داشته و بهترین‌ها را برای اردوی تیم ملی دعوت کنند.

تاج درباره شرایط لیگ برتر نیز که از امشب آغاز می‌شود، گفت: پیش‌بینی‌ها حکایت از این دارد که امسال لیگی جذاب و پرتماشاگر و تماشگر پسندی داشته باشیم.

وی بیان داشت: بر اساس بررسی‌هایی که انجام دادیم، امسال تیم‌های استقلال و پرسپولیس و تیم‌های پرطرفدار شهرستانی تمرینات خوبی داشته و در فصل نقل و انتقالات نیز خوب عمل کردند و امیدواریم لیگی جذاب را در پیش داشته باشیم.

تاج در پایان گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تمام تلاش خود را به کار می‌بندند تا مسابقات طبق قانون و زمان‌بندی انجام شده برگزار شود و با توجه به در پیش بودن مسابقات مقدماتی جام جهانی به طور قطع کار سختی در پیش داریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.