به گزارش ایرنا ، خبرگزاری روسی اسپوتنیک در این باره افزود: 'در این تظاهرات که شامگاه یکشنبه، ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد ماه) برگزار شد، تظاهر کنندگان در حالی که پلاکاردهایی در حمایت از سندرز به دست داشتند از کلینتون خواستند که از رقابت کنار بکشد. سندرز در ۱۲ ماه ژوئیه، حمایت خود را از انتخاب «تیم کین» سناتور ایالت ویرجینیا، به عنوان معاون کلینتون، اعلام کرد اما ظاهرا این امر باعث نشده است که حامیان وی از مخالفت با کلینتون دست برندارندآنها یکی از دلایل خشم خود از کلینتون را تلاش برخی مقامات این حزب برای تخریب چهره سندرز با هدف حمایت از کمپین تبلیغاتی کلینتون عنوان می کنند.'


به گزارش ایرنا، روز گذشته و پس از افشای ایمیل های برخی مقام های ارشد حزب دمکرات، انتقادها در این خصوص شدت گرفته است. در این خصوص بیانیه خانم 'دبی واسرمن شولتز'، رئیس کمیته ملی حزب دمکرات که در تارنمای نشریه 'واشنگتن پست' منتشر شده قابل توجه است. وی در واکنش به این امر اعلام کرده است که پس از برگزاری همایش سراسری حزب دمکرات از سمت خود استعفا خواهد داد.

همایش سراسری دمکرات ها برای معرفی نامزد اصلی این حزب از 4 تا 7 مرداد ماه (25 تا 28 ژوئیه) در 'فلادلفیا' در ایالت 'پنسیلوانیا' برگزار می شود. این همایش امروز عصر به وقت تهران آغاز می شود.

همایش سراسری حزب جمهوریخواه از 18 تا 21 ژوئیه (28 تا 31 تیر ماه ) برای معرفی نامزد رسمی این حزب به منظور رقابت نهایی ریاست جمهوری آمریکا در 'کلیولند' در ایالت 'اوهایو' برگزار شد و 'دونالد ترامپ' به عنوان نامزد نهایی جمهوریخواهان معرفی شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.