به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، حجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار در دومین روز از برگزاری دوره آموزشی تربیتی شهید چمران در جمع دانشجویان بسیجی گفت: کسانی که در سال ۸۸ ادعای تقلب در انتخابات داشتند، خود نیز می‌دانستند که دروغ می‌گویند.

طائب ادامه داد: آن‌هایی که مدعی تقلب بودند خود می‌دانستند که چنین تقلب بزرگی نیازمند هماهنگی‌های بسیار و تقریبا غیر ممکنی است و چنین چیزی در جمهوری اسلامی محال است، به همین جهت خود نیز به ادعای تقلب ۱۱میلیونی و این دروغ بزرگ اعتقاد نداشتند.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از ایستادگی رزمندگان در شرایط سخت تحریم در دوران دفاع مقدس افزود: در اوایل دفاع مقدس به دلیل در اختیار نداشتن چرخ هواپیما و از آنجایی که به ازای هر شش پرواز باید چرخ های آن عوض شود، با طرح شهید بابایی، خلبانان ما از بعد از نماز صبح شروع به پرواز کرده و تا قبل از قضا شدن نماز ظهر و عصر به پرواز خود ادامه می دادند، یعنی حدود ۱۶ ساعت پرواز می کردند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار افزود: برای رسیدن به افق انقلاب باید در برابر این کاستی‌ها همیشه راه و مسیر موفقیت ترسیم کرد.

طائب در ادامه با بیان اینکه همیشه باید برای پیشرفت به افق خیره شد، گفت: باید دید افق انقلاب ما کجاست؟ تمام اهداف این انقلاب، زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) است.

وی در ادامه اظهار داشت: دعای ندبه شرح حال زندگی امام زمان(عج) در عصر غیبت است و طبق این دعا امام زمان(عج) در عصر غیبت همچون اباعبدالله در لحظه شهادت حضرت علی اصغر(ع) مضطر هستند.

طائب با بیان این سوال که راه خروج امام حسین (ع) در آن شرایط اضظرار چه بود؟ گفت: اول فریاد « هل من ناصر ینصرنی» و تغییر صحنه بود، راه دوم شهادت بود. امام زمان هم در همان شرایط است و فریاد « هل من ناصر ینصرنی» سر می‌دهد و چون حق شهادت ندارد باید آنقدر در آن اضطرار بماند که ندای « هل من ناصرش» جواب پیدا کند.

طائب افزود: راز اینکه امام راحل فرمودند « کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا » در همین است. چرا که فریاد « هل من ناصر» امام زمان هر روز بلند می‌شود.

وی با بیان اینکه مشکل اهل کوفه در این بود که حسین بن علی را به کوفه ای دعوت کردند که عبیدالله در آن سر کار بود.

وی گفت: امروز هم ندای عجل لولیک الفرج ما دعوت امام زمان به جایی است که در آن عبیدالله ها در آن سر کار هستند. امام ما عبیدالله را از مملکت بیرون کرد و با بیرون راندن شاه ندای عجل لولیک الفرج را سر داد.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که دیو را بیرون نرانیم فرشته نخواهد آمد، گفت: فرشته نجات عالم حضرت بقیه‌الله است و برای آماده شدن شرایط ظهور حضرت باید دیوها را از منطقه بیرون برانیم.

طائب عنوان داشت: امام خمینی (ره) فراخوان به اسلام انقلابی داد و فرمود اسلام غیرانقلابی نمی‌تواند امام زمان را از پس پرده غیبت ظاهر کند، چون دشمن ستیزی در این اسلام نیست و وقتی دشمن ستیزی در این اسلام نباشد عبیدالله‌ها می‌مانند و وقتی عبیدالله‌ها ماندند دیگر امام زمان تجربه زمان امام حسین(ع) را تکرار نخواهد کرد.

این استاد حوزه با بیان اینکه راهبرد حرکتی امام (ره) پاسخ به ندای « هل من ناصر» بود، افزود: همین موضوع باعث شد که در ابتدای پیروزی انقلاب امام فرمودند « اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود».

وی گفت: با گذشت ۳۷ سال از انقلاب و این جمله تاریخی امام (ره) در رابطه با اسرائیل، امروز از شمال و جنوب و شرق محاصره شده است. اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه نتوانست جبهه شمالی را آزاد کند، بعد از آن در جنگ ۲۲ روزه هم نتوانست جبهه جنوب را آزاد کند.

طائب در پایان گفت: سوریه تنها مجال برای زنده نگه داشتن این رژیم در حال مرگ است و نبرد امروز ما در سوریه نبرد بر سر نابودی اسرائیل است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.