به گزارش «انتخاب»؛ پنس در آن دوران به عنوان نماینده کنگره وقت یک سیاست مدار خط شکن خوش تیپ ، خوش قیافه و با توانایی بالا در تحت تاثیر قرار دادن مخاطبین در سخنرانی که به خوبی منظورش را به مردم منتقل کرده و مخاطبان جمهوری خواه را تحت تاثیر قرار میدهد است.

این تعریف من از پنس تحت عنوان " انتخاب پنس" بعد از سخنرانی از پیش تعیین شده اما محکم او در کنفرانس اقدامات سیاسی محافظه کارانه در سال ۲۰۱۰ بود که از نظر من خود کشی سیاسی کرد:

"پنس بی سر و صدا برای کاندیداتوری ریاست جمهوری جمهوری خواهان یا معاون اولی برای مدت چهار سال تلاش میکند "

پنس یک مسیحی محافظه کار و یک جمهوری خواه است. بنابراین او یک گزینه مناسب برای عیاش سکولاری مثل دونالد ترامپ است که گزاره های انجیل را بلغور میکند و همسرانش را ماهی یک بار عوض میکند و با این حال موفق شده دل ۸۰% اونجیکال های مسیحی را به دست آورد و بدون او ممکن نبود حزب جمهوری خواه در انتخابات ملی پیروز شود و مایک پنس قرار است ۲۰% بقیه را جذب کند.

پنس در جمع مردم بدون استفاده از گزاره هایی که برای تحت تاثیر قرار دادن اونجلیکال ها(مسیحیانی که خواهان بازگشت به کتاب مقدس هستند.) به کار می رود سخنرانی نمیکند

هیچ یک از طرح های پنس در کنگره به تصویب نرسیده اما در میان ۹۰ طرح معرفی شده به مجلس در طول ۱۲ سال ، بزرگترین ضربه را از عدم تصویب طرح بازداشت پورن اینترنتی و جریمه پورنوگرافی کودکان و البته طرح عدم تامین مالی طرح سلامت خورده است.

او در جایگاه فرمانده ایندیانا هر سال از سال ۲۰۱۲ که به عنوان فرماندار انتخاب شده طرح منع سقط جنین را تصویب می کرد .

او در سال جاری طرح افراطی منع سقط جنین را با استدلال که ناتوانی جنین از حمایت از خودش به امضا رساند.

از مجموعه طرح های دینی پنس می توان به اصرار او مبنی بر اینکه کاندیدای جمهوری خواهان باید در مقابل سقط جنین ایستادگی کند و همچنین طرح مساله اهمیت ازدواج به عنوان یک فرمان الهی و اینکه از نهاد خانواده باید در مقابل منویات چپ گرایان حمایت کرد و اینکه خداوند به زنان و خانواده ها و کودکانی که از قانون حمایت از کودکان متولد نشده حمایت کنند رحمت میفرست اشاره کرد .

در دوران معاصر هرگز چنین فرد مذهبی افراطی برای معاونت ریاست جمهوری توسط یک حزب مهم انتخاب نشده بود اما پنس به طور گسترده توسط جمهوری خواهان حمایت میشود . او از نظر اعتقادات مذهبی یک پیستون تعادل دارد: ترامپ میلیاردر پیشرو کسی است که با شوخی و رشوه مانند شخصیت کتاب معجزه مسیح نوشته تری ساوترن در کنار پنس به عنوان یک موعظه خوان اخلاق گرا که دائم از طریق موعظه او را با راه حکومت دینی هدایت میکند حضور دارد.

اگر او و ترامپ این دوره شکست بخورند شمامیتوانید کتاب پنس ۲۰۲۰ را بنویسید . و یادتان باشد آن را برای اولین بار اینجا خواندید اگر تقدیر الهی این باشد

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.