به گزارش ایسنا، عیسی علیزاده با پرداختن به برگزاری مسابقات المپیک که یکی از بزرگترین اتفاقات ورزشی در دنیاست، گفت: با توجه به حضور نمایندگان ورزش کشورمان در بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ کمپین ورزش برای همه در سطح شهر به نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه به دلیل حال و هوای ورزشی حاکم در آستانه المپیک به این موضوع پرداخته‌ایم، افزود: در حالی که تمامی رسانه ها تبلیغ و ترویج المپیک را می کنند، یکی از فعالیت های شهرداری تهران ترویج فرهنگ ورزش، روحیه پهلوانی، ورزش همگانی و رعایت اخلاق در ورزش است. از این رو اکران کمپین ورزش برای همه را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه مصادف شدن این پروژه با ایام المپیک باعث شد تا جلساتی با سازمان ورزش شهرداری تهران و کمیته المیپک پیرو این طرح گذاشته شود، ادامه داد: از اول تا ۱۰ مردادماه این کمپین در سطح شهر برپا می شود و طرح های اکران شده شامل پیام هایی در جهت ترویج مردم به ورزش کردن، رعایت اخلاقیات در ورزش، ورزش معنوی، ورزش های محلی، قهرمانی و بومی است.

وی با پرداختن به اینکه این کمپین در جهت معرفی افرادی است که به عنوان نماینده کشور ما در المپیک حضور دارند، یادآور شد: نصب این بیلبوردها روحیه مضاعفی به ورزشکاران المپیکی ما خواهد داد تا با قدرت در این رقابت ها شرکت کنند. ضمن اینکه این سازه ها کمک می کند تا شهروندان نیز این ورزشکاران را بشناسند. به همین منظور براساس پیش بینی‌ها یک کمپین ۱۰ روزه را برای این پروژه در نظر گرفته‌ایم.

علیزاده با تاکید بر این که پیام های این کمپین از بیانات مقام معظم رهبری، احادیث و پیام های اخلاقی-ورزشی انتخاب شده است، گفت: این کار با حضور ۱۰۰ گرافیست و تصویرساز زیرنظر اساتید برجسته انجام و در یک کارگاه ۳ روزه تصویرسازی شد که از اول مردادماه بر روی تمام سازه های تبلیغاتی با توجه به فضای گرافیکی به نمایش گذاشته شده است.

بر اساس گزارش شهرنوشت، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با بیان اینکه برای اولین بار در کمپین ورزش برای همه از کاریکاتور استفاده شده است، گفت: موضوعات کمپین های گذشته ظرفیت کاریکاتور را نداشت، اما برای نخستین بار برای تبلیغ و ترویج ورزش در بین مردم و شهروندان از طرح های کاریکاتوری بهره برده ایم و نیمی از تبلیغات را از طریق کاریکاتور به نمایش گذاشته ایم.

وی با بیان اینکه ورزش شهروندی و توجه به سلامت به عنوان یک نیاز مطرح می شود، ادامه داد: با تبلیغ ۱۰ روزه ورزش کسی ورزشکار نخواهد شد، چراکه تنها هدف ما حساس کردن مردم به موضوع ورزش بوده و اینکه در سبد برنامه روزانه مردم چه مرد، چه زن، چه کودک و چه سالمند همه به ورزش بپردازند. ورزش در جوانی و حتی سالمندی می تواند در کاهش بسیاری از هزینه های درمانی و جلوگیری از بروز بیماری ها کمک موثری باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.